    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 29 Aug 2014 00:25:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: gaz czy prąd - takie tam rozważania.
    From: a...@g...com

    > Co wy na to?
    >
    > ToMasz

    1. to przeliczenie to zapewne ukryta podwyzka. Oficjalna lub nie - jesli gaz bedzie
    po prostu gorszy lub cos tam dodmuchaja na niego.
    jestem juz duzy chlopczyk i doswiadczenie podpowiada mi ze dla zwyklego polaka bedzie
    gorzej.
    2. jak zdobywasz prad bez kosztu przesylu i tych innych dodatkow?
    3. zapomniales o polowie kosztu pradu, ale o te polowe mozesz nadrobic przez pompy
    ciepla. Tylko nie wiem jak to zrobic w bloku. Twoja pomylka wiec nie zmienia az tak
    bardzo sensu rozumowania. Tyle ze niejako przymusza do pompy.
    3. gaz - jego jest coraz wiecej. na swiecie sie buduje mase instalacji skraplania.
    Wiec swiatowa cena niekoniecznie musi drozec. Obawiam sie ze bedzei spadac. My jednak
    mamy problemy z ruskim niedzwiedziem. Wiec dla nas pozostanie drogo - domyslam sie.
    4. Prad. ocen gornictwo przez pryzmat kraju w jakim zyjesz i ludzi ktorzy sa tutaj
    dopuszczani do stolkow. tu juz mi sie gadac nie chce wiec napisze jak to sie skonczy.
    A jestem se slaska jak Ty.
    pod pretekstem ruskiego nacisku zostana wpompowane pieniadze podatnika w gornictwo
    tak zeby zlodziejstwo ktore na tym trzepie kase zostalo nieruszone, + ci na dole tez
    nie bo potrzebny spokoj. Zrobi to albo banda z po albo z pis. to bez roznicy. Osiagna
    cel spinajac panstwowy prad z kopalniami. dla obywatela jak zawsze - drozej, w weglu
    i pradzie z niego. Eurosojuz? wydaje mi sie ze nic nie zmienia.
    Dylemat jest nierozwiazywalny wg. mnie. Za duzo zmiennych