  • Data: 2020-01-19 19:38:16
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2020 o 19:06, ToMasz pisze:

    > nie. nie założę różnicówki bo ta wymiana jest już ponad zakładane koszta. Nie
    > przepali mi się nowy kabel, bo ma 2.5mm a ten do licznika tylko 1.5mm.

    Trochę mało te 1,5 mm, przy obecnych w mieszkaniu zmywarkach,
    pralkach, suszarkach, piekarnikach, mikrofalach. Nie włączaj
    tego równocześnie, bo jeśli nawet nie wywali Ci bezpiecznika,
    to na pewno na styku tych dwóch kabli - wewnętrznego
    i zewnętrznego - będzie się grzało, aż do stopienia izolacji
    w okolicy. Zamontuj koło puszki wejściowej jakiś sygnalizator
    termiczny. Może śmieszne, acz nie do końca.