  • Data: 2018-08-27 11:35:29
    Temat: Re: gruszek nie będzie
    Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 11:07:00 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
    > Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Hejka. Zygmunt. Gratuluję zdanych egzaminów i jednocześnie ubolewam, że
    > tak rzadko udzielasz się na tej grupie.
    > Pozdrawiam kordialnie Ja...cki

    Hejka. Przecież tylko 5 lat nie pisałem na grupie, a cóż to jest w porównaniu do
    wieczności:-)).
    Właściwie, to przez przypadek trafiłem ponownie na grupę i zafrapowała mnie niemal
    ogólna dla działkowiczów bezradność wobec rdzy gruszy. Będąc nieco "biegalski" w
    temacie i obserwując ilu działkowiczów wycina grusze z powodu banalnej w zwalczaniu
    rdzy nie mogłem się oprzeć wtrąceniu swoich 3 groszy.
    Pozdrawiam serdecznie
    skryba (też dinozaur grupowy)