  • Data: 2018-08-27 15:24:25
    Temat: Re: gruszek nie będzie
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2018 10:40, z...@w...pl pisze:

    > Informacja prawdziwa ale wyrwana z kontekstu. Żadna wartość takiej informacji dla
    profesjonalistów, bo ją znają na pamięć. Ten ŚOR nie stosuje się na ludzi, ryby,
    rozwielitki, akweny i cieki wodne itp tylko na rdzę gruszy. ŚOR zawsze należy
    stosować z największą rozwagą. Dlatego najpierw zdałem stosowne państwowe egzaminy,
    by nie stosować ŚOR w sposób niewłaściwy. I warto było.

    U źródła żadnego kontekstu nie ma, bo to jest notka Instytutu Ochrony
    Roślin o produkcie. Uważałem, że i profesjonalistce pseudo Krycha nie
    zaszkodzi przypomnieć, bo mogło jej to w pamięci przeminąć z wiatrem.
    A DDT też nie stosowano na ludzi, ryby i rozwielitki. Uważany był za
    idealny środek do ochrony roślin. No, cudo. I co? Guano. Tobie jako
    zdawcy stosownych państwowych egzaminów, nie trzeba chyba tłumaczyć
    jak to z DDT było. Na Score 250 EC też przyjdzie kryska. Nie, Krycha?