    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: grzyb w kanale
    Date: Wed, 9 Aug 2017 22:37:06 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/omfmpr$6e7$1@dont-ema
    il.me
    *ToMasz* napisał(-a):

    > witam
    >
    > odwiedzam pewien garaż, jest w nim kanał. ostatnio tam wymieniałem
    > olej i wiaderko mi się zerwało z zawiesia. chlupnęło. tak
    > nieszczęśliwie jakoś że zapackało znaczny kawałek ściany. truno się
    > mówi, ściana pozostanie czarna na wieki. podłogę zasypałem piachem.
    > Po miesiącu przychodzę dokończyć sprzątanie, a tam na ścianie grzyb.
    > piękny biały futerkowy nalot na plamie z oleju. nigdzie indziej. o co
    > chodzi? JAk zabić grzyba?

    Kwarcówką, preparatem grzybobójczym? Wczoraj zajrzałem do swojego,
    rzadko używanego kanału i stwierdziłem w nim ~5cm wody. To chyba
    pozostałość po zimie. Przez lata był spokój. Dzisiaj wodę wiaderkami i
    szmatą wybrałem. Wstawiłem wentylator żeby go osuszyć. Coś jeszcze
    powinienem zrobić?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675