  • Data: 2017-08-11 11:25:38
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 10 Aug 2017 23:54:17 -0700 (PDT), Budyń

    > Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da sie zainstalowac na zbyt
    > nowoczesnym komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a
    > który juz odpada bo za nowoczesny?

    Khm. Nie rób sobie jaj z tym XP.:P W7 ładnie śmiga, mam uptimy na stacji
    graficznej (będącej jednocześnie biurówką i od czsu do czasu konsolą do
    grania) po 3 miesiące -- albo póki prądu nie zabraknie. :P Kup i5, dużo
    RAMu (w sensie min. 16), SSD minimum na operacyjny, choć drugi na dane/gry
    też polecam zamiast hałaśliwego śmigła. Jakąś grafę lepszą (min. GTX1050)
    (właśnie ostatnio zmieniłem na taką żeby sobie pograć czasem w PUBG --
    szału nie ma, ale 60-80fps wyciąga) i będziesz Pan zadowolony.

    BTW Ktoś tu szczela od czasu do czasu w takiego PUBGa? :>

    --
    Pozdor
    Myjk