  • 51. Data: 2017-08-11 22:55:58
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2017 21:11, sirapacz wrote:

    Ale przecież nikt nie ściąga ISO z niewiadomego źródła.
    ISO bierzesz z Microsoftu, legalne. Wbijasz klucz przy instalacji i
    później system sprawdza czy legalny. Nikt nic nie krakuje, a OEM-y to
    oni by chcieli blokować ale jak ktoś je kupił i ma to sprzedać mu wolno.

  • 52. Data: 2017-08-11 23:00:08
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Eh Ech Eh

    nius z 2014

  • 53. Data: 2017-08-12 14:04:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > dwa systemy czyli xp i win7. Na xp mam zestaw programów do pracy.
    no to dawaj listę tych, które nie działają na win7 i wyzszych.
    > Pewnie ze mozna zmieniac zwyczaje i uczyc sie nowych (rzucając miesem gdy
    programisci psują kolejne funkcje) ale póki nie muszę to uzywam rzeczy dobrych i
    sprawdzonych. Lepsze jest wrogiem dobrego :) win7 bedzie do grania i ewentualnie do
    pracy jak juz xp wymieknie.

    > A wy sobie zmieniajcie na coraz głupsze systemy i programy, korporacjom mówię nie
    (jak długo bede mógł). Nie lubie gdy ktos za mnie decyduje jak mam uzywac kompa.

    to Twoje wyznanie, czy skopiowałeś to z jakiegoś hejta - linux windows?
    No bo jak Twoje to olej wyindowsy i ucz się programów na linuksa. raz
    na całe życie

    ToMasz

  • 54. Data: 2017-08-12 14:43:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 14:04:03 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    >
    > to Twoje wyznanie, czy skopiowałeś to z jakiegoś hejta - linux windows?
    > No bo jak Twoje to olej wyindowsy i ucz się programów na linuksa. raz

    linuxy uzywam na raspberrypi, a do roboty potrzebuję pewnego zestawu programów,
    wystarczy ze jeden z nich nie da sie odpalic na linuxie by ta opcja odpadła.
    A takich programow mam co najmniej dwa, dalszych nawet nie sprawdzam.

    b.

  • 55. Data: 2017-08-12 15:46:28
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    Budyń wrote:

    > mam instalatora na bodajze 21 dyskietkach :-)

    Tu masz ktory zadziala na win7 -
    https://winworldpc.com/download/4526a4bf-18da-11e4-9
    9e5-7054d21a8599/from/630d4e90-3d33-11e6-977e-525400
    b25447

  • 56. Data: 2017-08-12 17:48:40
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 17:42:16 UTC+2 użytkownik Pepe napisał:

    > Tu masz ktory zadziala na win7 -
    > https://winworldpc.com/download/4526a4bf-18da-11e4-9
    9e5-7054d21a8599/from/630d4e90-3d33-11e6-977e-525400
    b25447

    a czemu uwazasz ze zadziala? ja prawdopodobnie mam instalke czegos podobnego do
    powyższych - i nie pamietam juz co ale nie chciało zaskoczyc, jakies tryby zgodnosci
    próbowałem itp a potem se dałem spokój

    b.

  • 57. Data: 2017-08-12 18:01:52
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2017 14:43, Budyń wrote:

> [...]
    > A takich programow mam co najmniej dwa, dalszych nawet nie sprawdzam.

    Więc mówię, kup klucz aktywacyjny na allegro. OEM-ami wolno handlować
    jak każdym innym towarem z drugiej ręki.
    Jeżeli w instalator łyknie klucz i później się system aktywuje to
    wszystko OK.

    Oni by chcieli żeby prawo zakazywało obrotu używanym softem ale ich
    niedoczekanie.

    Kup do tego dowolną płytę główną pod dowolny procesor z 4 ma rdzeniami.
    Kup procek AMD APU A10-7850K lub wyższy nawet karty grafiki nie potrzeba.

    https://allegro.pl/listing?string=7850K&order=pd&bma
    tch=base-relevance-floki-5-nga-hc-ele-1-4-0803

    https://allegro.pl/listing?string=A10-7870K&order=pd
    &bmatch=base-relevance-floki-5-nga-hc-ele-1-4-0803

    Do tego płytę jakąś z raidem, 8GB DDR3 i to wszystko. W 1000PLN się
    zmieścisz.

  • 58. Data: 2017-08-13 00:03:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > dochodze powoli do wniosku ze przydałby mi sie do pracy kolejny
    > komputer. Ale ja wciąż pracuje pod XP wiec chcialbym kupic w miare
    > nowoczesnego silnego kompa na którym postawe dwa systemy, wiadomo
    > ze XP nie wykorzysta siły i ramu, ale po godzinach mozna sobie
    > pograć na win7 :) Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da
    > sie zainstalowac na zbyt nowoczesnym komputerze. Ktos sie
    > orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a który juz odpada bo za
    > nowoczesny?

    Możesz sobie kupić coś na i5 albo i7

    Intel Core i5-3570K, Intel Core i7 3770K

    płyta LGA1155

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 59. Data: 2017-08-13 10:50:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 sierpnia 2017 00:03:46 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Możesz sobie kupić coś na i5 albo i7
    > Intel Core i5-3570K, Intel Core i7 3770K
    > płyta LGA1155

    Zamiast i5-3570K proponuję gdzieś połowę tańszy i5-2500K, kręci się jak
    porypany :-) W zeszłym roku sobie poskładałem kompa do grania i chodzi
    na 4,5Ghz bez żadnych specjalnych zabiegów (no, płytę i wentyla mam
    porządne do OC).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2017-08-13 10:53:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 sierpnia 2017 10:50:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > porypany :-) W zeszłym roku sobie poskładałem kompa do grania i chodzi
    > na 4,5Ghz bez żadnych specjalnych zabiegów (no, płytę i wentyla mam

    wreszcie zaczynacie zeznawać - dawaj linki do komponentów które polecasz :)

    b.