  • 391. Data: 2015-09-23 21:57:04
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 21:46 Ghost <g...@e...com> pisze:

    > To podaj chociaż nazwę przykładowego lotniska dla rdzennych
    > Europejczyków. Bedzie łatwiej googlać.

    No tak, znowu zapomniałem z kim dyskutuję.

    EOT

    TG

  • 392. Data: 2015-09-23 22:00:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Nie, ja bym ich po prostu nie wpuszczal. A tych co sie przedostali odsylal
    > do domu. Nie wciskaj mi slow, ktorych nie powiedzialem / napisalem.

    "Ci co przyjechali od ISIS? Jasne, sam bym wieszal."
    nie, zupełnie nie powiedziałeś.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 393. Data: 2015-09-23 22:01:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

  • 394. Data: 2015-09-23 22:03:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 23 września 2015 21:41:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:

    >Wracalem tydzien temu z Cypru wizzairem i potwierdzam - na lotnisku
    >w Larnace pelna kontrola dokumentow, skanowanie bagazy, a mnie wzieli na
    >jakies dodatkowe dziwne badanie (kawalkiem "papierka" pomasowal mi dlonie
    >i okolice brzucha, wsadzil do jakiejs dziwnej maszynki i po 2 minutach
    >podziekowal i moglem isc dalej, nie wiem co to bylo ale pierwszy raz mi
    >sie zdarzylo, a latam sporo).

    No, wzruszyła mnie twoja opowieść - chlip :..]

  • 395. Data: 2015-09-23 22:03:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 21:09, Ghost pisze:

    > Ja mam dawać linka? Ciężar dowodu leży na stawiającym tezę. Teza jest
    > "nie chce się im robić", dowód "by nazi paper" mnie nie przekonuje, ty
    > sobie rób z tym co chcesz. Mam to w dupie.

    Powiem Ci, ze pare lat temu bedac na weselu rozmawialismy o Afryce z
    marynarzami, ktorzy co kilka miesiecy sa transportowani na statki w
    okolicy poludniowej Afryki. Taka praca, ze co kilka miesiecy zaloga
    statku sie zmienia. Mniejsza o to co te statki tam robia. Z opowiesci
    tych ludzi rysuje sie taki obraz, ze murzyn afrykanski pracuje tyle ile
    mu potrzeba zeby przezyc. Pozniej siedzi pod palma i sie gapi.
    Swego czasu w Somalii przyjechal transport humanitarny. O dziwo nie bylo
    ludzi zeby to rozladowac. Ci do ktorych transport byl adresowany
    siedzieli pod plotem i sie patrzyli co sie bedzie dzialo. O zadnym
    rozladunku nie bylo mowy dopoki nie zgodnieja.
    Ja nigdy tam nie bylem, ale to co sie slyszy tu i owdzie potwierdza
    dziwna jak na nasze standardy mentalnosc.

    Pozdro.. TK

  • 396. Data: 2015-09-23 22:05:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >raczej stałby w 10 rzędzie i pokrzykiwał

    Napęd paleniu dawali przede wszystkim tacy krzykacze.

  • 397. Data: 2015-09-23 22:06:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 23 września 2015 21:37:48 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Ci co przyjechali od ISIS? Jasne, sam bym wieszal.

    A psa masz dużego, ostrego?

  • 398. Data: 2015-09-23 22:08:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 22:03 Ghost <g...@e...com> pisze:

    > No, wzruszyła mnie twoja opowieść - chlip :..]

    Czyli to co Ci się nie przytrafiło/nie byłeś światkiem, się nie liczy?
    Spoko, to sporo wyjaśnia.

    Nie zabieraj zdania w dyskusjach, gdy Dorośli rozmawiają.

    TG

  • 399. Data: 2015-09-23 22:09:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 22:02:54 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > "Ci co przyjechali od ISIS? Jasne, sam bym wieszal."
    > nie, zupełnie nie powiedziałeś.

    Nie umiesz czytac ze zrozumieniem? To nie bierz sie lepiej za dyskusje.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 400. Data: 2015-09-23 22:16:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 21:56, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > i okolice brzucha, wsadzil do jakiejs dziwnej maszynki i po 2 minutach
    > podziekowal i moglem isc dalej, nie wiem co to bylo ale pierwszy raz mi

    Bo to cza na dluzej panie, a nie jak przemytnik na jeden dzien i uznac,
    ze sie bylo i widzialo..

    Pozdro.. TK