  • Data: 2012-08-05 12:58:22
    Temat: Re: instalacja pod nowy kociol na ekogroszek
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Plumpi napisał:

    > Zapomnij o jakiejkowliek grawitacji przy wymienniku płytowym.

    Wiesz kolego Plumpi... o ile zawsze z zaciekawieniem czytuję Twoje
    wypowiedzi na tej grupie, to tu akurat muszę się z Tobą nie zgodzić :-)

    Nie wiem czym to jest spowodowane..., ale u mnie właśnie, działa
    instalacja po wyłączeniu wszystkich pomp. Działa grawitacyjnie mimo, że
    obieg kotłowy - otwarty - jest odseparowany wymiennikiem od obiegu
    zamkniętego - grzewczego. Tak jeden, jak i drugi obieg pracuje bez
    zarzutu i grzejniki na górze - z górnego rozdzielacza - są ciepłe.

    Nie jest to praca z maksymalną możliwą mocą, ale jest. I to jest fakt !
    dlatego nie dyskutuję, tylko go tu zwyczajnie przytaczam... niw
    wierzysz, to zapraszam jak zacznie się sezon jesienny i możesz to
    namacalnie stwierdzić.

    Instalacja z wymiennikiem płytowym działa grawitacyjnie... :-) i ciężko
    mi o tym zapomnieć, skoro to widzę i własnoręcznie stwierdzam.

    pozdrawiam
    Robert G.