  • 1. Data: 2013-04-15 22:38:47
    Temat: jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    ciekawe kto z kolegów wie jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej.
    :)

  • 2. Data: 2013-04-15 22:58:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-15 22:38, Marek Dyjor pisze:
    > ciekawe kto z kolegów wie jak jest zbudowany odkurzacz na stacji
    > benzynowej. :)

    Jest zbudowany od podstaw ;)

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 3. Data: 2013-04-15 23:01:41
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.04.2013 22:38, Marek Dyjor pisze:
    > Witam
    >
    > ciekawe kto z kolegów wie jak jest zbudowany odkurzacz na stacji
    > benzynowej. :)

    ja wiem. ma taką rurę która wsysa paprochy!
    Co wygrałem?

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-04-15 23:28:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 23:01:41 +0200, ToMasz napisał(a):

    > ja wiem. ma taką rurę która wsysa paprochy!

    I drugą w którą się wrzuca monety :-)

  • 5. Data: 2013-04-15 23:54:20
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 23:28:51 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > I drugą w którą się wrzuca monety :-)

    Rurą tez umie wessać monety. Ale nie przedłuża to czasu. Sprawdzone.

  • 6. Data: 2013-04-16 00:58:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 22:38:47 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ciekawe kto z koleg�w wie jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej.
    >
    > :)

    Mam nadzieje ze nie analogicznie np. do:

    http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2011/04
    /samsung1.jpg
    http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2011/04
    /samsung2.jpg

    :-)

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-04-16 01:06:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > Mam nadzieje ze nie analogicznie np. do:

> [...]

    jesteś nabliżej...

    w srodku jest zwykły odkurzacz tzw przemysłowy + układ pobierania opłaty i
    właczania prądu do tego odkurzacza... reszta obudowy to powietrze :)

  • 8. Data: 2013-04-16 07:11:22
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup

    > ja wiem. ma taką rurę która wsysa paprochy!

    I drugą w którą się wrzuca monety :-)

    TO bez znaczenia ile jest rurek i tak wszystko na końcu ląduje w jednej. ;)

  • 9. Data: 2013-04-16 07:37:33
    Od: Robson <r...@...pl>

    > I drugą w którą się wrzuca monety :-)
    >
    > TO bez znaczenia ile jest rurek i tak wszystko na końcu ląduje w jednej. ;)

    Paprochy razem z monetami? Nie sądzę ;)

  • 10. Data: 2013-04-16 08:25:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 01:06:32 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > w srodku jest zwykły odkurzacz tzw przemysłowy + układ pobierania opłaty i
    >
    > właczania prądu do tego odkurzacza... reszta obudowy to powietrze :)

    Dokładnie jak z odkurzaczem centralnym. Zamiast kupować super wypasione jednostki
    centralne, można na końcu instalacji podłączyć mocny przemysłowy odkurzacz i lepszy
    efekt za połowę ceny;)