  • 1. Data: 2009-06-11 11:11:13
    Temat: jak procedura budowy domu
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Co musze zalatwic po kolei jak nabede dzialke: Działka rolna z
    możliwością zabudowy.

    Chodzi mi o to jakie pozwolenia po kolei i gdzie zalatwiac aby
    budowlancy mogli wejsc na plac i zaczac budowe. Projekt domu mam juz
    wybrany.

  • 2. Data: 2009-06-11 13:15:37
    Temat: Re: jak procedura budowy domu
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "bulba008" <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Chodzi mi o to jakie pozwolenia po kolei i gdzie zalatwiac aby budowlancy
    > mogli wejsc na plac i zaczac budowe. Projekt domu mam juz wybrany.

    Idź do architekta to ci to załatwi wszystko, do takiego co w gminie
    docelowej mieszka i pracuje.

  • 3. Data: 2009-06-11 13:21:16
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Chodzi mi o to jakie pozwolenia po kolei i gdzie zalatwiac aby budowlancy
    > mogli wejsc na plac i zaczac budowe. Projekt domu mam juz wybrany.

    Do projektu to jeszcze daleko...
    1. Warunki zabudowy lub wypis z miejscowego planu zagospodarowania
    (tam bedzie dokladnie opisane jaki projekt mozna wybrac)
    2. Mapka do celow projektowych (geodeta)
    (tu bedzie wiadomo czy projekt sie zmiesci)
    3. Warunki przylaczen do sieci (prad , gaz, woda)
    plus zaleznie od gminy umowy na wywoz szamba , smieci itp.
    4. Adaptacja projektu.
    5. Plan zagospodarowania
    i z tym wszystkim do urzedu po pozwolenie...
    jak dostaniesz to mozesz zaczynac (przy dobrych ukladach na wiosne ;-)
    jak cos zapomnialem to zaraz dopisza inni ;-)

    pozdrawiam
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-06-11 13:23:27
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <j...@g...ky> napisał w wiadomości

    > "bulba008" <b...@o...pl> wrote in message

    > Idź do architekta to ci to załatwi wszystko, do takiego co w gminie
    > docelowej mieszka i pracuje.

    nie musi byc architekt do tego wszystkiego wystarczaja najnizsze uprawnienia
    moze byc nawet technik budownictwa
    napewno bedzie tanszy ;-)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 5. Data: 2009-06-11 17:44:50
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    HANA pisze:
    > Użytkownik "kiki" <j...@g...ky> napisał w wiadomości

    > nie musi byc architekt do tego wszystkiego wystarczaja najnizsze uprawnienia
    > moze byc nawet technik budownictwa
    > napewno bedzie tanszy ;-)

    Dziekuje

    a czym sie rozni Działka rolna z możliwością zabudowy od dzialki
    budowlanej w sensie budowy domu.

  • 6. Data: 2009-06-11 20:33:49
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Dziekuje
    >
    > a czym sie rozni Działka rolna z możliwością zabudowy od dzialki
    > budowlanej w sensie budowy domu.

    Pierwsza to albo czesc budowlana a czesc rolna
    lub rolna z wydzielonym (mozliwoscia wydzielenia) siedliskiem
    w sumie to poprostu siedlisko czy czesc budowlana
    jest traktowana poprostu jak dzialka buudowlana
    wszystko to bedziesz mial w WZ lub MPZP
    sprawdz na stronie gminy sporo gmin ma tam umieszczone mapki

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl