  • 1. Data: 2012-10-06 19:14:47
    Temat: jak ułatwić pracę przy układaniu dużej terakoty
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Witam trudniących się układaniem terakoty, czy któryś z Was spotkał się z
    systemem Tuscan Leveling System lub podobnym ale u nas na polskim rynku?
    Czym można było by to zastąpić.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-07 00:21:18
    Od: k...@v...pl

    W dniu sobota, 6 października 2012 19:15:01 UTC+2 użytkownik Henryem napisał:
> [...]
    >
    > systemem Tuscan Leveling System lub podobnym ale u nas na polskim rynku?

    Raczej nie zastąpisz. Myk w paskach takich jak do ściągania kabli tylko z innym
    zakończeniem i tym dinksie od góry. Wychodzi z fotek że pasek jest jednorazowy a
    dinks wielokrotnego użycia. Fajnie ktoś wykombinował. Kiedyś widziałem magika co
    prawie automat do układania kafelków miał. Płyta paździerzowa z poprzykręcanymi
    małymi teownikami aluminiowymi. Rozstaw teowników taki że płytki wchodziły.
    Przytrzymywane były podciśnieniem z odkurzacza. Taki sprytny system rurek był po
    drugiej stronie płyty. Facet układał płytki w ramie, smarował ścianę i płytki klejem
    do płytek i całość przyciskał do ściany. Miał kilka takich ram o różnych wymiarach.
    Szedł jak burza.

  • 3. Data: 2012-10-07 12:27:22
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    innym zakończeniem i tym dinksie od góry. Wychodzi z fotek że pasek jest
    jednorazowy a dinks wielokrotnego użycia.

    Jest jeszcze taki system http://www.atrplastics.com.au/ też na zasadzie
    traconego elementu.
    Generalnie nie chodzi mi o szybkość układania tylko o równą powierzchnię bez
    schodków.

  • 4. Data: 2012-10-07 13:56:05
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 7 października 2012 12:27:30 UTC+2 użytkownik Henryem napisał:
    > U?ytkownik <k...@v...pl> napisa? w wiadomo?ci

    ps.com...

    > W dniu sobota, 6 pa?dziernika 2012 19:15:01 UTC+2 u?ytkownik Henryem
    >
    > napisa?:

    > Raczej nie zast?pisz. Myk w paskach takich jak do ?ci?gania kabli tylko z
    >
    > innym zako?czeniem i tym dinksie od g?ry. Wychodzi z fotek ?e pasek jest
    >
    > jednorazowy a dinks wielokrotnego u?ycia.
    >

    > Jest jeszcze taki system http://www.atrplastics.com.au/ te? na zasadzie
    >
    > traconego elementu.
    >
    > Generalnie nie chodzi mi o szybko?? uk?adania tylko o r?wn? powierzchni? bez

> [...]

    Elementy obydwu systemów są na pewno do kupienia. Pierwszego nie podrobisz. Ale
    podróbę drugiego da się zrobić. W nim elementem ściskającym jest wkręt. Musisz naciąć
    kwadracików z płyty polietylenowej. 2 mm grubości wystarczy. Wiercisz w połowie
    płytek otwory żeby wkręt się wkręcał a w drugiej połowie żeby przechodził. Odstępy
    zrobisz paskami z tego samego tworzywa. Trochę pracy z tym będzie ale bez przesady.
    Osiągniesz taki sam efekt jak przy oryginale kosztem większej robocizny. Obydwa
    systemy mają wadę. Płytka do płytki będzie równo ale na dużej powierzchni może
    powstać zafalowanie. Potrzebne jest jeszcze coś co spowoduje wyrównanie aktualnie
    układanej płytki do płytek ułożonych dwa rzędy dalej a nie tylko do przylegającej.

  • 5. Data: 2012-10-07 14:35:23
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

> [...]

    Potrzebne jest jeszcze coś co spowoduje wyrównanie aktualnie układanej
    płytki do płytek ułożonych dwa rzędy dalej a nie tylko do przylegającej.

    Masz rację są do kupienia ale nie na naszym kontynencie a ściąganie z USA
    czy Australii to lekka przesada.
    Jak coś wykombinuję to napiszę.
    dzięki

  • 6. Data: 2012-10-07 15:06:06
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 7 października 2012 14:35:20 UTC+2 użytkownik Henryem napisał:

> [...]
    >

    > Masz rację są do kupienia ale nie na naszym kontynencie a ściąganie z USA

    Nic więcej niż dwie podkładki ściskane wkrętem nie wymyślisz. No chyba że będzie Ci
    się chciało bawić w stalowe ramy z przyssawkami.

  • 7. Data: 2012-10-07 15:29:05
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

> [...]

    Nic więcej niż dwie podkładki ściskane wkrętem nie wymyślisz. No chyba że
    będzie Ci się chciało bawić w stalowe ramy z przyssawkami.

    Coś znalazłem system Raimondi jest juz u nas
    http://www.sklepdlaglazurnika.pl/B-SYSTEMY-POZIOMOWA
    NIA-B(2,2167,).aspx

  • 8. Data: 2012-10-08 07:11:56
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 7 października 2012 15:29:01 UTC+2 użytkownik Henryem napisał:

> [...]

    > będzie Ci się chciało bawić w stalowe ramy z przyssawkami.
    >

    > Coś znalazłem system Raimondi jest juz u nas

    RUBI http://www.youtube.com/watch?v=9i5rcFbBqns&feature=p
    layer_embedded

  • 9. Data: 2012-10-08 08:14:04
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 6 Paź, 19:15, "Henryem" <f...@w...pl> wrote:
    > Witam  trudniących się układaniem terakoty, czy któryś z Was spotkał się z
    > systemem Tuscan Leveling System lub podobnym ale u nas na polskim rynku?
    > Czym można było by to zastąpić.

    Widziałem reklamy podobnego systemu -
    http://www.qep.com/products.php?c=1&sub=11&prod=200
    - u jednego gościa, który zajmuje się cięciem płytek wodą w Krakowie,
    ul. Piastowska - nawet pytałem go o to, ale nie pamiętam czy on sam,
    czy ktoś znajomy tym handlował. Powinieneś znaleźć po tych namiarach.

    mucher

  • 10. Data: 2012-10-08 09:23:04
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
[...]