  • 21. Data: 2010-04-19 22:04:46
    Temat: Re: jaka kolejnosc prac na budowie?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hqii3n$2k9$1@node1.news.atman.pl...

    > Możesz dać zawór napowietrzający

    Napowietrzaki można dawać dodatkowo jako elementy usprawniające pracę
    kanalizacji. Choć jedna wentylacja normalna musi być, najlepiej wprost na
    pionie, jako jego przedłużenie i niezmniejszaną średnicą ("Poradnik Majstra
    Budowlanego" zaleca wręcz, żeby to była śednica "równa bądź o rozmiar
    większa").

    J.

  • 22. Data: 2010-04-20 09:08:39
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Może być i tak i tak, w tym kominku nie musi być ciągu, on ma po pierwsze
    > jak najsprawniej łączyć pion z atmosferą, po drugie - nie śmierdzieć. Jego
    > wylot powinien byc o jakąś normową odległość odsunięty od drzwi i okien,
    > jesli masz na dachu połaciówki, to zastanów się i nad tym. Rurę
    > wentylacyją dałbym raczej pionowo i dalej ją pod połacią dachu prowadził,
    > w jego ociepleniu, jeśłi trzeba ją gdzieś dalej doprowadzić.

    sprawe przekazałem do projektanta wod-kan, z Waszymi uwagami,
    zobaczymy co powie

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-04-20 12:10:34
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > sprawe przekazałem do projektanta wod-kan, z Waszymi uwagami,
    > zobaczymy co powie

    Jednak warto przeglądać grupy i uczestniczyć w dyskusji :)

    dziękuję raz jeszcze za zwrócenie uwagi na błędy

    Projektankt zgodnie stwierdził i kazał poprawić wykonawcy zaistniałe błędy.

    pozdrawiam
    Amir