    From: <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jaki odkurzacz kominkowy?
    Date: Mon, 24 Oct 2011 14:58:01 +0200

    Dzięki wielkie za info. Ja już się w weekend zdecydowałem, kupiłem w
    castoramie za 179zł z metalowym zbiornikiem + dodatkowo filtr materiałowy,
    więc teraz wszystko jest wciągane do worka papierowego, później idzie przez
    fitr papierowy jak w samochodzie, później przez ten dodatkowy materiałowy i
    wszystko sprawnie działa, wsysa, a co najważniejsze, nie działa tak że pół
    wsi słyszy.

    To był bardzo dobry pomysł. polecam do kominka zamiast wynalazków takie jak
    podawałem

    Dzięki jeszcze raz RTJ za rade. Pozdrawiam. R.