  • Data: 2016-11-26 11:07:58
    Temat: Re: jakie pętle podłogówki?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 25 Nov 2016 22:01:47 +0100, KIKI

    > Dokładnie. Choćby z tego powodu też bym zrobił pod meblami.

    Będę miał (w zasadzie o już mam) zaplanowany dokładnie rozkład w kuchni,
    wiec pod lodówką czy szafką ze śmieciami nie będzie grzania (a i szafka
    będzie zrobiona szczelna), ale pod resztą chcę tak czy siak dać grzanie. I
    nadal nie dostałem argumentu dlaczego NIE POWINNO się tego robić.

    > Na nieszczęście nie mam podłogówki pod meblami w kuchni
    > i ściana na styku z podłogą jest bardzo zimna przez co
    > całe pomieszczenie jest chłodniejsze.

    Otóż to. Jak mi wypadnie 1/3 rurek z kuchni, to będzie tam po prostu
    zimniej niż powinno być. Dwie ściany, w sumie 10m, zaczną wciągać ciepło
    zamiast je oddawać. Wg mnie będzie więcej zalet z położenia grzania pod
    szafkami niż szkody.

    --
    Pozdor
    Myjk