eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.? › Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
    Date: Mon, 17 Sep 2018 14:16:18 +0200

    W dniu 17.09.2018 o 12:07, Jacek pisze:

    > To dobry pomysł, tylko kup przewód samoregulujący np. taki:
    > https://www.emultimax.pl/pl/p/Przewod-grzejny-samore
    gulujacy-ESR-40Wm-EX-na-metry/754

    ooo ciekawe, poczytałem jak to działa i nawet nie wiedziałem że teraz takie
    cuda robią.
    Z wykresu wychodzi że grzanie zatrzymuje się gdzieś przy 65*C (max. podana
    jako 65), czyli dosyć parzący będzie się utrzymywał - zwłaszcza że opatulony
    izolacją.

    Tylko że do rury (chyba niebieska 40) przychodzącej do licznika, poniżej
    podłogi się nie dostanę, łazienka w terakocie, rura wystaje tylko pod
    ścianą. Pytanie czy tam nie zamarznie - chyba że ilość ciepłej wody od kabla
    grzewczego "wejdzie" dostatecznie głęboko w dół, bo chyba nie spowoduje ta
    ciepła woda na tyle wzrostu ciśnienia (rozszerzalność) - gdyby był zawór
    anty - aby się tym przejmować.
    Może faktycznie spróbować dmuchnąć, licznika nie uszkodzę? tłoczyłeś
    podłączając się "za licznikiem" jak rozumiem, bo wcześniej pewnie jakaś
    plomba jest -obstawiam.