eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.? › Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
  • Data: 2018-09-18 13:48:55
    Temat: Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyglada na to ze chlebem wodnym zakaszales glikol etylenowy i ci sie kanarki w
    glowie pierdola. Prawda jest troche inna. Glikol propylenowy jest drozszy o niecale 3
    zlote na litrze w opakowaniach trzydziesto litrowych. Ale ma lepsze parametry i
    trzeba go mniej. Koszt bedzie taki sam bez wzgledu na rodzaj glikolu. Przy stezeniu
    50% glikolu, bez znaczenia jakiego, temperatura zamarzania a wlasciwie zestalania
    wyniesie ok -40°C. Tak wiem projektowales i nadzorowales montaz instalacji na
    Syberii. Przy stezeniu glikolu powyzej 15% nie nastepuje wzrost objetosci mieszaniny
    glikolu z woda w czasie zestalania, mozesz uznac ze to cud. Zawartosc tlenu w wodzie
    wodociagowej w dwudziestu stopniach Celsjusza to ok 9mg/l. W tonie wody 9 gramow.
    Kazdy atom tlenu z zelazem przereaguje tylko jeden raz. W zwiazku z tym przy tysiacu
    litrow wody ilosc tlenku zelaza czyli rdzy bedzie liczona w gramach. Pierdolenie o
    magii polegajacej na wielodniowym grzaniu zeby odgazowac mozesz wciskac kazdemu ale
    nie tutaj. Spokojnie w instalacji z tematu mozna uzyc roztworu glikolu pietnasto
    procentowego. Z zastrzezeniem ze w wypadku podejrzenia ze niska temperatura
    doprowadzila do zestalenia roztwory glikolu i wody nie wolno odpalic pieca albo wolno
    tylko trzeba sie liczyc ze zagotuje sie w nim woda i zadzialaja zawory bezpieczenstwa
    na kotle. Chcesz uzyszkodnik radzic to najpierw sporawdz w necie czy glupot nie
    bedziesz pisal. Amen.

    Jak zwykle pierdolisz od rzeczy jak stary tetryk z Alzheimerem i
    działasz na szkodę ludziom doradzając rozwiązania, które maja na celu
    wpakować w koszty i działać na szkodę.

    Szkoda czasu na komentowanie twoich głupot.