  • 11. Data: 2011-08-26 18:43:47
    Temat: Odp: Re: kierbuda z Wrocka bez wybujałej fantazji szukam
    Od: hk <h...@g...com>

    to nie kompleks,to kawałek ino płotu.
    mała inwestycja

  • 12. Data: 2011-08-26 18:55:46
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik PiWa napisał:
    > Nie znam się na tym, a nie chcę spierdzielić sobie chałupy,

    Ja mam medyczne... a też nie chciałem sobie spie... chałupy.
    Mówią, że pierwszy dom buduje się dla wroga, drugi dla przyjaciela, a
    trzeci dopiero dla siebie...
    Mój - pierwszy - raczej dla przyjaciela wyszedł :-))).

    Kierbuda jednak wziąłem takiego, co to nie łoi niemiłosiernie - dziś
    ostatecznie się z nim rozliczyłem i wyszło 1100 zł w sumie. Na budowie
    był ze dwa-trzy razy i raz jak już wszystko było zrobione.

    Nie polegałem na nim za bardzo, a jedynie na jego kompetencjach
    papierkologicznych.
    Budynek odebrany i jest git. Wiedzę czarpałem z grupy pl.misc.budowanie,
    a ponadto czytywałem wszystko, co mi w garść wpadło.

    pozdr.
    Robert G.

  • 13. Data: 2011-08-26 20:09:47
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-08-2011 o 20:05:06 hk <h...@g...com> napisał(a):

    > prawdziwy chłop chatę zbudować ma.
    > kierbud i robol to najemnicy tegoż chłopa

    Mylisz się,kierbud to karbowy któremu jeszcze musisz płacić :(

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 14. Data: 2011-08-26 20:47:17
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e57d125$1@news.home.net.pl...

    > Nie pękaj, pisz na forum, ktoś zawsze fachową radę podrzuci.
    > Jak tak właśnie buduję. Właśnie kładą dach a postów na grupie z

    masz zdjęcia ?

  • 15. Data: 2011-08-26 20:59:30
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "PiWa" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Co za kraj, im starszy jestem tym bardziej się okazuje że nie warto nikomu
    > ufać. Jeszcze trochę to i samemu sobie będzie strach, przecież ja też z
    > tego kraju :)

    Ja też mmyślałem, że wystarczy wynająć i zapłacić. Alr to taka branża.
    jak poczują kasę to byle szybciej odwalić fuszerkę i uciec w połowie.
    Po drugie nic nie potrafią. Mało który zna własne rzemiosło
    Zresztą sam sie przekonasz.

  • 16. Data: 2011-08-27 06:32:37
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-26 22:47, kiki wrote:

    > masz zdjęcia ?

    https://picasaweb.google.com/104976193756848602152/2
    0110517_budowa_domu
    Dziś dojdą inne bo już folia na dachu i okna wstawione, no i drzwi
    tymczasowe

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2011-08-27 07:32:04
    Od: a...@w...pl

    On Aug 26, 10:59 pm, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
> [...]
    > jak poczują kasę to byle szybciej odwalić fuszerkę i uciec w połowie.
    > Po drugie nic nie potrafią. Mało który zna własne rzemiosło

    Po twoich opisach to sie nie dziwię, że u debila nie chcieli pracować

  • 18. Data: 2011-08-27 09:54:10
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e588f81@news.home.net.pl...
> [...]

    0110517_budowa_domu
    > Dziś dojdą inne bo już folia na dachu i okna wstawione, no i drzwi

    Ociepliłeś szczyty ścian i ścian działowych przed membraną dachową ? Jeśli
    nie to już masz problem.
    I ten taras to będzie mostek termiczny.

  • 19. Data: 2011-08-27 10:04:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e588f81@news.home.net.pl...

    https://picasaweb.google.com/104976193756848602152/2
    0110517_budowa_domu#5642480750906796802

    Jeżeli tego wszystkiego nie ocieplisz od środka i od góry, od poziomu sufitu
    do nieogrzewanego stryszku to to wszystko przemarznie..
    Najgorsze są miejsca już zakryte membraną dachową, bo nie da się do nich
    dostać.

  • 20. Data: 2011-08-27 10:06:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    <a...@w...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > Po twoich opisach to sie nie dziwię, że u debila nie chcieli pracować

    Ty chyba jesteś wykonawcą :-)