  • Data: 2020-02-16 23:39:14
    Temat: Re: klimat
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-16 o 21:35, Lisciasty pisze:

    > A jak to się ma do zielonej Grenlandii i tego, że kiedyś w Polsce wszędzie wino
    > uprawiali? Nie neguję wpływu człowieka na klimat, tylko wydaje mi się
    > że temat jest o wiele bardziej złożony.

    Pomijając przyczyny ocieplenia, ono spowoduje jedno: miliard ludzi z
    Afryki będzie musiał poszukać sobie innego miejsca do życia, albo umrze.

    Miliard, nie milion - który został 'zaproszony' do Europy kilka lat temu.

    Możemy się poklepywać po plecach mówiąc: 'lubię winogrona, niech sobie
    rosną w Polsce'. Ale gdy 10 mln Afrykanów osiedli się u nas - to hmmm...
    może być niewesoło.

    --
    MN