  • Data: 2020-02-17 09:26:15
    Temat: Re: klimat
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 lutego 2020 21:35:27 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A jak to się ma do zielonej Grenlandii

    zielone były wybrzeza tylko

    i tego, że kiedyś w Polsce wszędzie wino
    > uprawiali?

    od piastów uprawiali wina, co najwyżej był kryzys w czasie tego ochłodzenia
    https://rme.cbr.net.pl/index.php/archiwum-rme/840-st
    yczen-luty-nr-89/kultura-i-tradycje-ludowe/1269-hist
    oria-produkcji-wina-w-polsce

    > Nie neguję wpływu człowieka na klimat, tylko wydaje mi się
    > że temat jest o wiele bardziej złożony.

    klimat jest złożony, jasna sprawa. My psujemy jeden fragment złozonej układanki. To
    jak w samochochodzie zepsujesz jedne kółko zębate, jak trafisz na ważne auto nie
    pojedzie.

    b.