  • 41. Data: 2013-01-27 09:40:07
    Temat: Re: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > potrzebna, hydrantu tez wg nie mam obowiązku finasować( a był
    > warunkach wymieniony) itd.
    > Również udowodniłem że jednak u mnie może być przyłącze a nie sieć
    > Wiec po dosyć długich bojach w końcu stanęło na moim.
    > Z urzędasami trzeba twardo. O ile z ZE i gazownikami nie miałem
    > problemu o tyle z wodociągami walczyłem poł roku. Dom już był
    > wybudowany praktycznie koniec czerwca mogłem się wprowadzać ale
    > ciągle warunki negocjowałem. Jak już stanęło na moim to kilka dni i
    > zrobiliśmy wodę i kanalize, podłączyliśmy do domu i za tydzień się

    i przyłącze cały czas biegnie po waszych prywatnych gruntach?

  • 42. Data: 2013-01-27 10:53:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2013 09:37, Marek Dyjor pisze:

    > weźcie se towarzyszu lawa zamontujcie zwykłego Outlooka Expressa...

    OE to gówno nad gównami. "Powinni tego zabronić" ;)

    [ciach]

    > bo robisz karczemną awanturę o bzdetę.

    Awanturę robię o wyzywanie mnie przez jakiegoś szczyla od gestapowców.

    > może trzeba iść na jakąś terapie.

    No to idź.

  • 43. Data: 2013-01-27 10:59:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > OE to gówno nad gównami. "Powinni tego zabronić" ;)

    OE to sesnowny DZIAŁAJĄCY czytnik newsów, w przeciwieńśtwo do reszty
    czytnikopodobnego gówna.

    jak widać zresztą twój czynnik to gówno bo nie potrafi łamać lini i
    prawdiłowo cytować.

    > [ciach]

    > Awanturę robię o wyzywanie mnie przez jakiegoś szczyla od gestapowców.

    to ty zacząłeś awanturę pitoleniem głupot o łamaniu linii.

  • 44. Data: 2013-01-27 11:06:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2013 10:59, Marek Dyjor pisze:

    > OE to sesnowny DZIAŁAJĄCY czytnik newsów,

    ROTFL

    Rutynowo gubi indeksy poczty, przez co albo ponownie ściąga stare, albo
    nie zauważa nowych. Po przekroczeniu 2GB bez żadnego słowa po prostu
    przestaje ściągać pocztę.

    > jak widać zresztą twój czynnik to gówno bo nie potrafi łamać lini i
    > prawdiłowo cytować.

    Prawdiłowo nie, ale prawidłowo owszem. Jak ma prawidłowe źródło.

    Wg twojej "logiki" IE 6.0 jest najlepszą przeglądarką, bo tylko z nią
    działała pewna totalnie spartolona strona WWW.

    > to ty zacząłeś awanturę pitoleniem głupot o łamaniu linii.

    Dla takich jak ty zwrócenie uwagi, żeby nie rzucać śmieci na ziemię, to
    też "zaczęcie awantury".

  • 45. Data: 2013-01-27 11:23:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Rutynowo gubi indeksy poczty, przez co albo ponownie ściąga stare,
    > albo nie zauważa nowych. Po przekroczeniu 2GB bez żadnego słowa po
    > prostu przestaje ściągać pocztę.

    wiesz co ...

    naczytałem sie w sieci bluzgów ludków, którzy używają innych czytników, sam
    też swego czasu próbowałem używać innego i dałem se siana, Po co mi
    zabugowany super czytnik skoro ten działa prawidłowo po właściwej
    konfiguracji. I niczego nie gubi.

  • 46. Data: 2013-01-27 11:35:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2013 11:23, Marek Dyjor pisze:

    > zabugowany super czytnik skoro ten działa prawidłowo po właściwej
    > konfiguracji. I niczego nie gubi.

    Bujda.

    EOT

  • 47. Data: 2013-01-27 12:13:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 10:53:39 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Awanturę robię o wyzywanie mnie przez jakiegoś szczyla od gestapowców.

    Oj jakis ty wrazliwy :D Powinien byc odpowiedni odsiew - to grupa o budowaniu a nie
    pierdzeniu o dlugosci lini. Musisz miec nudne zycie skoro czepianie o pierdoly w
    usenecie sprawia ci taka satysfakcje :P

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2013-01-27 13:54:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 11:06:14 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Dla takich jak ty zwrócenie uwagi, żeby nie rzucać śmieci na ziemię, to
    >
    > też "zaczęcie awantury".

    Tylko ciągle nie zauważasz że śmiecisz właśnie Ty swoimi uwagami nie na temat,
    wyzwiskami, ubliżaniem itp.
    Wielokrotnie proponowałem Tobie rozwiązanie uciążliwego dla Ciebie problemu ze zbyt
    długimi wersami- zacząć używać normalny czytnik, Ty ciągle uparty jak ... .
    Marek podał Tobie na tacy najprostsze rozwiązanie- najpopularniejszy czytnik,
    pozbawione wad które występują w Twoim a Ty ciągle uparty jak ... .
    Używaj Sobie w sumie co tam Ci pasuje ale jak korzystasz z wynalazków to nie szukaj
    winnych na lewo i prawo w przypadku problemów.

  • 49. Data: 2013-01-27 13:59:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 12:13:10 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Oj jakis ty wrazliwy :D Powinien byc odpowiedni odsiew - to grupa o budowaniu a
    >nie pierdzeniu o dlugosci lini. Musisz miec nudne zycie skoro czepianie o >pierdoly
    w usenecie sprawia ci taka satysfakcje :P>

    Na innej grupie kilka dni temu napisał że z alkoholi to tylko Amol pije. Widać lubi
    wynalazki(vide czytnik)i stąd jest jaki jest;)

  • 50. Data: 2013-01-27 19:03:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2013 13:54, Kris pisze:

    > Marek podał Tobie na tacy najprostsze rozwiązanie- najpopularniejszy czytnik,
    > pozbawione wad które występują w Twoim a Ty ciągle uparty jak ... .

    I ty się dziwisz, że określam cię mianem idioty...

    Primo: OE ma mnóstwo innych wad.
    Secundo: OE do linuxa... Wysoką mas gorączkę?
    Tertio: mam się przesiadać tylko dlatego, że kilku idiotów nie potrafi
    prawidłowo formatować listów??