  • Data: 2017-05-24 00:14:35
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 maja 2017 00:03:52 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Czy materiał na ściany musi być jednorodny? Tzn czy mogę tę ostatnią warstwe
    wymurować z komórczaka na leżąco? Akurat ma wymiar 24cm czyli tyle ile ściana, a
    polówka siliatu ma 22 lub 25 - ale jak dam by było 22 to dziury będą na zewnątrz:-/

    Oj lepiej zeby byla jednorodna. Wtedy cala sciana ma takie same parametry
    i pracuje rowno :) Ale zakladasz oczywiscie, ze strop jest czescia wienca,
    czyli wieniec 25cm + strop 15cm bedzie mial laczna wysokosc 25cm?

    Dziurami na zewnatrz bym sie zupelnie nie przejmowal - oblecisz w pare minut zaprawa
    ;) Silka przewodnosc ma pewnie jak beton wiec sprawami izolacyjnosci
    w tym przypadku nie ma sie zupelnie co przejmowac :-)

    > stres przy tej budowie straszny....ojciec po nocach nie śpi... ja zreszta tez

    Nie ma sie co denerwowac, bo na zawal pozchodzicie :-)

    > Aha w kilku slupach miałem raki mniej wiecej od 3/4 wysokości /dół idealny/, a w 3
    czy 4 słupach pięść by weszła.... zarzucaliżmy to zaprawą... pewnie to był bląd, tak?
    Bo już wyczytałem ze jakąs zaprawe naprawczą miałem użyć... np cx15. Wydłubywac/wymyc
    tu jutro wężem? Na tyle słupów to chyba nie problem.... zaraz mnie kiki nazwie znowu
    imbecylem;-/

    W ogole bym sie nie przejmowal. Ale skad zescie tyle rakow porobili?
    Szalowalem u siebie tez kilka wysokich slupow, cale dosc wysokie lawy
    i ruszanie pretami, dziubanie pretem + ostukiwanie mlotkiem spokojnie
    wystarczyly, zeby beton byl prawie idealnie gladki po calosci.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.