  • Data: 2017-05-24 00:38:02
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 maja 2017 00:14:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Oj lepiej zeby byla jednorodna. Wtedy cala sciana ma takie same parametry
    > Ale zakladasz oczywiscie, ze strop jest czescia wienca,
    > czyli wieniec 25cm + strop 15cm bedzie mial laczna wysokosc 25cm?

    tak w projekcie w sumie jest 25, ale te 10cm wyzej by sie przydało...

    > W ogole bym sie nie przejmowal. Ale skad zescie tyle rakow porobili?
    > Szalowalem u siebie tez kilka wysokich slupow, cale dosc wysokie lawy
    > i ruszanie pretami, dziubanie pretem + ostukiwanie mlotkiem spokojnie
    > wystarczyly, zeby beton byl prawie idealnie gladki po calosci.

    przyczyna prozaiczna.... ojciec latał z pompą, ja z młotowiertarką (w pozycji młot)
    wibrowałem wpierw od wnętrza domu - przykładając grubą blache do szalunku i uderzając
    w nią dłutem, potem w około domu.... i nie sięgałem wyżej niż na 2m....myslałem ze
    wystarczy....

    Czytając to pewnie jeden ubawi się do łez...

    uciu