  • Data: 2017-11-10 22:09:05
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: hienryk <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    drobna polemika
    > nie spotkałem kamery która ma wybór strefy w której reaguje
    > na ruch, sama reakcja jest trudna do przewidzenia.
    To akurat jest już dosyć powszechna cecha przynajmniej w kamerkach ze średniej półki
    cenowej (300-500zł). Ta o której wspominałem wcześniej to ma (można nawet określić
    wielkość obiektu na który ma reagować, a po wykryciu ruchu może wysyłać zdjęcie na
    kilka maili, lub zapisywać w chmurze)

    > co jeszcze? Nie nastawiaj się na kamery z IR (widok w nocy) To na
    > testach działa całkiem całkiem, ale IR przyciąga owady. we wiosenne
    > noce, kamera z IR na potwórku, nastawiona na ruch, miała zapis non stop.
    > przed jej obiektywem, migały białe skrzydełka owadów co kilka sekund.
    tu się zgadzam. Pierwszej nocy dostałem kilkaset maili z powiadomieniami które
    zapchały mi skrzynkę :)