  • Data: 2017-11-12 01:15:49
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.11.2017 o 07:17, pierdofon pisze:
    > Czy mozesz tutaj, z ponizszego cytatu cos rozwinąc?

    dla kamer IP budujesz infrastrukturę jak dla każdej sieci komputerowej.
    dla kamer HD-CVI itd. budujesz sieć jak dla starych kamer analogowych.

    > Juz wiem, ze mam kamery podlaczyc do rejestratora. Poniewaz mam polozony
    > przewod UTP to juz sie prawie zdecydowalem na kamery IP i poprzez
    > switche podpiac do rejestratora a ten do routera.

    I IP i CVI/TVI itd. puścisz po skrętce, analogi (w tym właśnie te
    CVI/...) nawet i cztery jedną skrętką (więcej nie testowałem, ale w
    sumie masa wspólna...) - na każdą kamerę dodatkowo dajesz parę
    konwerterów pasywnych (niewiele ponad 10zł)
    W CVI odpadają ci switche, ale możesz też kupić rejestrator IP z
    wbudowanym switchem PoE - odpada ci kwestia zasilania kamer. Do CVI
    musisz dociągnąć oddzielne 12V

    > ale jakie zalety ma transmisja analogowa?

    -obraz na żywo, nie do osiągnięcia przy transmisji IP
    -brak ograniczenia do ok. 100m kabla
    ale powyższe dla ciebie pewnie znaczenia nie mają, a pozostałe cechy to
    pewnie wady CVI ;)

    Kazdy przewod koncentryczny z
    > kazdej kamery jak rozumiem wchodzi do rejestratora.

    tak (lub konwerter i kamera po skrętce)

    Łukasz