  • Data: 2017-11-11 08:17:25
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mozesz tutaj, z ponizszego cytatu cos rozwinąc?
    Juz wiem, ze mam kamery podlaczyc do rejestratora. Poniewaz mam polozony
    przewod UTP to juz sie prawie zdecydowalem na kamery IP i poprzez switche
    podpiac do rejestratora a ten do routera.
    ale jakie zalety ma transmisja analogowa? Kazdy przewod koncentryczny z
    kazdej kamery jak rozumiem wchodzi do rejestratora.

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

    IP - transmisja cyfrowa obrazu
    HD-CVI/HD-TVI/AHD/ITP... - transmisja analogowa obrazu HD (co ma też
    pewne zalety)