  • Data: 2017-11-10 22:10:59
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2017 o 19:39, pierdofon pisze:
    > OK, no to juz wiem, ze sie da na kartach GSM i , ze to ja gdzies robie
    > blad albo mam gowniana kamere.
    > Bardzo prosze o pare informacji bo na razie troche mi sie to myli.
    > 1 - Czy mozecie mi polecic, lub nakierowac jaki sprzet mam sobie kupic?
    > Przykladowo Dahua czy Kenik.

    z powyższych dwóch wziąłbym dahue (bo nie znam Kenika)

    > 2 - Jak rozumiem kamery IP maja podglad na zywo uruchamiany przy moim
    > wywolaniu zdalnym, chyba, ze maja mozliwosc nagrywania na kartach SD.

    jedno drugiego nie wyklucza

    > 3 - Moge równiez miec kamery z rejestratorem, ktory nagrywa caly czas i
    > sobie nadpisuje nagrania.

    możesz

    > no i teraz pytanie kluczowe. Czym sie równi zestaw kamer IP z
    > rejestratorem od zestawu kamer HD-CVI tez z rejestratorem?

    IP - transmisja cyfrowa obrazu
    HD-CVI/HD-TVI/AHD/ITP... - transmisja analogowa obrazu HD (co ma też
    pewne zalety)

    > Czy jak bym mial zestaw z rejestratorem to laczac sie zdalnie odczytuje
    > obrazy w chmurze czy lacze sie z tym rejestratorem i z niego ciagne
    > bezposrednio?

    łączysz się z rejestratorem, to się tylko nazywa chmura, tak naprawdę to
    dyndns dla laików (bo nic nie trzeba konfigurować, łączysz się
    dedykowaną aplikacją podając swój adres w chmurze, a nie adres IP)

    > Gdzies mi mignelo, pewnie na jakiejs aukcji z allegro, ze np Dahua
    > zapisuje dane w chmurach serwerów Chińskich a Kenik na google drive. Czy
    > to ma znaczenie dla takiego prostego uzytkownika jak ja?

    nie korzystałem nigdy z zapisu w chmurze

    Łukasz