  • Data: 2015-05-25 13:19:53
    Temat: Re: naped do bramy przesuwnej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 25 May 2015 03:11:34 -0700 (PDT), Jarek P.

    > To nie ja :) U mnie sterowanie zarówno bramą jak i wrotami garażowymi
    > odbywa się poprzez centralę alarmu, z pilota od tegoż alarmu. Robiłem to
    > kierując się nawet nie względami bezpieczeństwa, a bardziej tym, że
    > chciałem mieć jednego pilota od wszystkiego, a nie dziesięć, pilot od
    > alarmu (Satel/Abaxo) wydał się tu najbardziej uniwersalnym wyborem, choć
    > też nie pozbawionym wad.

    Tak, już się kajałem za wmieszanie Cię w temat. :)

    Musiałem to czytać w innym dzienniku, ale teraz nie mogę znaleźć tej
    realizacji... Możliwe zatem, że mi się przyśniło, albo kiedyś na to wpadłem
    i szukałem gotowego rozwiązania. ;) W każdym razie ja będę to chciał
    zrealizować właśnie podpinając przekaźnik "pilota" pod światła/przycisk.

    Ja noszę tylko kluczyk (w kluczyku pilot centralny/alarm). Z kolei moja
    żona nosi przy kluczach do samochodu 4 breloczki, "bo lubi". Jak tym pękiem
    dobrze cisnąć, to można ukatrupić kunę albo srokę... ;)

    --
    Pozdor Myjk