    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Date: Sun, 21 Dec 2014 01:29:32 +0100

    W dniu 21.12.2014 o 00:19, BartekK pisze:

    > Termostat (zbyt niską temperaturę) łatwo sam naprawisz - zrób jakis
    > swój, choćby na DS18b20 + attiny + led, i steruj zasilaniem, zamiast
    > jakiegoś ichniego wynalazku głupiego.

    Dzięki za konkretną informację :)

    To też jest opcja - chwilowo nie mam czasu się w to bawić, ale jak nie
    znajdzie się jakiś majster chętny do wzięcia do naprawy dla siebie, to
    prędzej czy później faktycznie to zrobię żeby mieć rezerwę na wypadek
    awarii tej nowej... Niby mam rozszerzoną gwarancję, ale nie było opcji
    urządzenia zastępczego ;)

    [ciach]

    > opakowania-wypełnienia z paczki). a sam kompresor odkręciłem od ramy i
    > też stoi na 2cm podkładki z filcu. I tą metodą lodówka która wkurwiała 2
    > lata od zakupu - przepracowała kolejne 5 lat i nic jej nie dolega.

    To też pomysł, aczkolwiek jeśli zostawię sobie jako zapasową - będzie
    stała gdzie indziej i tam będzie mogła sobie warczeć do woli;)

    Swoją drogą na paru forach widziałem też coś o zapchanej rurce
    kapilarnej - ponoć w tych mechanicznych to jest element związany z
    regulacją temperatury...

    No nic, paniki nie ma - nowa przyjechała, odstała przepisowe 2 godziny
    plus jeszcze trochę na zapas i działa.

    Albo znajdzie się chętny, albo z czasem sam tę starą naprawię.

    A drób oraz klon stokrotki mogą się wypchać.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić