    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Date: Sun, 21 Dec 2014 13:46:20 +0100

    W dniu 21.12.2014 o 13:33, JDX pisze:

    > No bo tak gorliwie zapewniałeś, że cenisz sobie środowisko naturalne.

    I widzisz jakąś sprzeczność?

    > :-D A tak to nie dostaniesz tych paru złotych za ten złom, ktoś kupi
    > sobie nową lodówkę no i środowisko zostanie zanieczyszczone. :-D

    Nie jestem fanatykiem - cenię sobie środowisko ale też cenię swoją pracę.

    Dla ciebie może życie to "łatwo przyszło - łatwo poszło", bo np. żyjesz
    na garnuszku rodziców, ale ja na siebie od dość dawna zarabiam.

    > No i nie mam zamiaru kupować. Piętnuję tylko naciągacza który szuka
    > głupszych od siebie. :-D

    Naciągaczy, gnojku, to szukaj we własnej rodzinie.

    Uczciwie opisałem stan lodówki. Jak dla kogoś będzie coś warta i ten
    ktoś chce odkupić - może zaproponować cenę.

    A gnoje-obiboki, które chcą się tylko wymądrzać i oskarżać uczciwego
    człowieka o próbę wyłudzenia niech spierdalają w podskokach.

    Swoją drogą jakże to charakterystyczne dla ludzi twojego pokroju, że
    uciekacie przed odpowiedzialnością za swoje słowa w anonimowość...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić