  • 21. Data: 2009-12-15 17:36:53
    Temat: Re: nieprzyjemne: k3opoty ze spuszczaniem "wody"
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:hg81g6$5mq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    >
    > Mogłeś też zmienić dietę. Więcej płynów i błonnika powinno sprzyjać
    > transmisji przez syfon.

    Nie nie, bo to głównie papier nie chce spływać :-)

  • 22. Data: 2009-12-15 18:05:36
    Od: "smichu" <s...@i...pl>

    prawa źle spływać.

    > Nie nie, bo to głównie papier nie chce spływać :-)
    O to to właśnie !!!
    pozdr
    smiechu

  • 23. Data: 2009-12-15 18:11:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Nie nie, bo to głównie papier nie chce spływać :-)

    Zjadasz papier?? :-)

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2009-12-15 18:45:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomoœci

    > Zjadasz papier?? :-)

    Ale dopiero po uzyciu ;-P

  • 25. Data: 2009-12-16 15:37:29
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Dec 2009 13:31:36 +0100, kiki <k...@k...net> wrote:

    > To na bank wina kibla fiemt Cersanit, która nie potrafi zaprojektowaae
    > muszli. A? by?em w piwnicy zobaczyae te zdemontowane kibelki. Moim zdaniem
    > maj? za ma?e to kolano syfonowe. Wymiana na Vileroya i jak rek? odj??. U
    > mnie nie ma prawa 1/4 le sp?ywaae.

    Ja tam sobie chwalę Cersanita. Spłukuje się znakomicie, a przy czymś
    większym ;) nie mam tyłka ochlapanego jak to często bywa w innych,
    nierzadko "wypasionych" muszlach za grube pieniądze. Pewnie zależy od
    modelu, więc nie ma co generalizować.

    P.S. Ustaw sobie deklaracje charsetu w nagłówku, bo potem jest problem z
    cytowaniem (jak w przypadku Opery której używam), albo przy przeglądaniu
    grup przez www.

    RobertP.

  • 26. Data: 2009-12-16 17:07:19
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "smichu" <s...@i...pl> wrote in message

    > O to to właśnie !!!

    Ja też się dałem zrobić w Cersanit. Nigdy wiecej... lepiej kupić Chińską
    markę niż ten szajs.

  • 27. Data: 2009-12-16 18:00:38
    Temat: Re: nieprzyjemne: kłopoty ze spuszczaniem "wody"
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 11:45:36 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > no widzisz a ja z tego samego powodu psiocze na Roca - a myslalem ze to
    > dobra marka wiec i dobry produkt:)

    Roca jest ok :)
    Co do Cersanitu to niestety kiki ma racje. Towar tej firmy jest taki
    świetny jakościowo, że nawet ich dystrybutorzy nie chcą tego sprzedawać :)

    --
    best regards,
    scream