  • 1. Data: 2010-01-12 17:25:38
    Temat: notariusz
    Od: "krzysztof pinczewski" <k...@N...gazeta.pl>

    witam
    chciałbym sie od szanownego grona dowiedzie jak nalicza sobie swoja dole
    notariusz pzry przepisywaniu nieruchomości?
    nieruchomoś warta około 50000 zł

    oraz czy jak kupuje nieruchomosc od dwóch włascicieli którzy maja równo po
    połowie to czy jakos inaczej to sie wtedy załatwia?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-12 20:01:14
    Temat: Re: notariusz
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hiibai$65v$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    > chciałbym sie od szanownego grona dowiedzie jak nalicza sobie swoja dole
    > notariusz pzry przepisywaniu nieruchomości?
    Sugeruję znaleź notariusza poza dużymi miastami. Można dużo zaoszczędzić :)
    Wojtek

    --
    Wystarczy wyrżnąć kilka tysięcy hektarów lasu,
    zamordować kilka milionów rybek, i już mamy...

  • 3. Data: 2010-01-12 22:47:28
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sugeruję znaleź notariusza poza dużymi miastami. Można dużo zaoszczędzić
    > :)
    > Wojtek
    A to niekoniecznie dobra koncepcja....
    U notariusza spisuje się umowę w której pan A sprzedaje swoją połowępanu C i
    pan B też sprzedaje swoją połowę panu C

  • 4. Data: 2010-01-13 17:19:27
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.uk.pl> napisał w wiadomości
    > A to niekoniecznie dobra koncepcja....
    > U notariusza spisuje się umowę w której pan A sprzedaje swoją połowępanu C
    > i pan B też sprzedaje swoją połowę panu C

    ? Ja miałem na myśli opłaty notarialne. Bez żadnych innych podtekstów :)
    Wojtek