  • 11. Data: 2009-04-04 10:55:37
    Temat: Re: odroczony czas pracy - ustawianie konca
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:gr77os$ehi$1@inews.gazeta.pl...

    > Taka pralka co skarpetki do pary dobiera, kołnierzyki w koszulach sama
    > prasuje, a jak się z niej pranie wyciąga, to w trzech językach "dziękujemy,
    > zapraszamy ponownie" mówi ;-)

    jednym slowem spiewa, tanczy recytuje, daje d... i gotuje, krawaty wiaze i usuwa
    ciaze :)

    slyszalem ze sa drogie, ale ze az takie dobre :) to nie

  • 12. Data: 2009-04-06 21:36:01
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

> [...]
    > usuwa ciaze :)
    >
    > slyszalem ze sa drogie, ale ze az takie dobre :) to nie
    Moja pralka Electrolux kosztowała 1 300 z groszami (pod koniec 2006 roku) i
    ma opcję nie tyle ustawiania dokładnej godziny rozpoczęcia co czasu
    opóźnienia startu (do 9h). Bardzo funkcjonalne.

    Pozdrawiam

    Kaja

  • 13. Data: 2009-04-07 05:02:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ma opcję nie tyle ustawiania dokładnej godziny rozpoczęcia co czasu opóźnienia
    > startu (do 9h). Bardzo funkcjonalne.

    moja zmywarka i pralka tez to potrafia, co jednak jak sie tego troche pouzywa,
    okazuje sie tylko pol srodkiem, dlatego pytam o urzadzenia gdzie ustawia sie
    zakonczenie pracy, co jest duzo bardziej funkcjonalne, nawet jesli bedzie to
    tylko dokladnosc rzedu +-10 min.

  • 14. Data: 2009-04-07 16:46:39
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 07:02:09 +0200, szerszen napisał(a):

> [...]
    > zakonczenie pracy, co jest duzo bardziej funkcjonalne, nawet jesli bedzie to

    Podejrzewam, że tak pomyślaną funkcję opóźnienia startu oferuje nie tylko
    firma Miele, ale w sprzęcie za 1300zł raczej tego nie uświadczysz :)

    T.

  • 15. Data: 2009-04-07 17:15:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > ale w sprzęcie za 1300zł raczej tego nie uświadczysz :)

    a czy ja gdzies pisalem o cenie? ;)

  • 16. Data: 2009-04-07 17:55:35
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 19:15:25 +0200, szerszen napisał(a):

    > a czy ja gdzies pisalem o cenie? ;)

    Ty nie, ale dla niektórych innych to najważniejszy parametr - ja to
    rozumiem, ale trochę bawi mnie to zgorszenie, że ktoś świadomie wydał na
    pralkę kilka razy więcej niż "przeciętny Kowalski". Przy czym te same osoby
    nie będą się dziwić, że ktoś kupił samochód kilka razy droższy niż np.
    Matiz :)

    T.

  • 17. Data: 2009-04-07 18:03:35
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

> [...]
    > te
    > same osoby nie będą się dziwić, że ktoś kupił samochód kilka razy

    Jesli to jest wstęp do tłumaczenia "dlaczego kupiłem Miele", to
    myślę, że własciwsze proporcje byłyby gdyby się dziwić, że ktoś
    kupił kilka razy droższy samochód (przy tej samej wielkości i
    ładowności) niż Ford czy Opel :-)

    J.

  • 18. Data: 2009-04-07 20:06:05
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 20:03:35 +0200, Jarek P. napisał(a):

> [...]
    > myślę, że własciwsze proporcje byłyby gdyby się dziwić, że ktoś
    > kupił kilka razy droższy samochód (przy tej samej wielkości i

    Nie mam ochoty tłumaczyć po raz kolejny. A poza tym, zwykle ładowność
    luksusowych samochodów jest nieco niższa, niż podobnych rozmiarem
    odpowiedników z niższych klas cenowych, więc argument jakby niecelny.

    Dla mnie to mniej więcej taka sama różnica, jak między jedzeniem chleba ze
    sklepu, a pieczeniem samemu, podług smaku - to właśnie kwestia smaku przede
    wszystkim, a do tego i paru dodatkowych bajerów.

    T.

  • 19. Data: 2009-04-07 20:46:51
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

    > Nie mam ochoty tłumaczyć po raz kolejny.

    Nie no jasne, kupiłes pralkę jaką chciałeś, nam (mi przynajmniej)
    nic do tego, tak się tylk droczę :-)

    > A poza tym, zwykle ładowność
    > luksusowych samochodów jest nieco niższa, niż podobnych rozmiarem
    > odpowiedników z niższych klas cenowych, więc argument jakby
    > niecelny.

    Oj nie czepiajmy się szczegółów. Przyjmijmy, że ładowność
    (pasażersko bagażowa) Mercedesa klasy S i powiedzmy takiego Forda
    Focusa będzie _zbliżona_. Czym więc tak naprawdę będą sie te
    samochody różniły? Jeden konkretny konkret: dwa razy mocniejszy
    silnik w "S"ce, fakt, ale przeciętny normalnie jeżdżący po
    normalnych drogach kierowca doceni to może ze trzy razy na krzyż w
    ciągu roku, albo i wręcz wogóle nie zauważy, bo Ska jest od focusa o
    wiele cięższa zdaje się. Pozostają pierdółki: skóra, drewniane
    okładziny i mnóstwo luksusowych bajerów. Czy one są warte kilka razy
    wyższej ceny? Same w sobie przypuszczam, że nie, warte tych
    pieniedzy (dla porządających takiego autka osób) staje się to
    dopiero w połączeniu z prestiżem, jaki posiadanie takiego samochodu
    daje. I za ten prestiż kupujący Ski własnie IMO płacą.
    I moim zdaniem podobna sytuacja jest ze sprzętem AGD Miele. Bardzo
    drogi i na pewno bardzo dobry, ale czy faktycznie tyle razy lepszy
    od urządzeń średniopółkowych ile razy od nich droższy? Moim zdaniem
    nie, ale to tylko moje...

    J.

    PS: gdybyśmy rozmawiali nie o pralce, a o odkurzaczu, miałbym niezłą
    zagwozdkę, jak w tej swojej samochodowej analogii upchnąć Rainbowa
    :-)))

  • 20. Data: 2009-04-08 10:26:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > PS: gdybyśmy rozmawiali nie o pralce, a o odkurzaczu, miałbym niezłą
    > zagwozdkę, jak w tej swojej samochodowej analogii upchnąć Rainbowa

    no ciezko faktycznie :) bo drogi jak mercedes, ale wyglad i czas uruchomienia
    wozu parowego