  • 141. Data: 2016-09-29 11:57:24
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kżyho wrote:

> [...]
    którys tam z kolei i hgw komu odpowiedziales. Jesli twój czytnik wyswietla post pod
    postem na który odpowiedziales to dowiedz sie ze inne czytniki tak nie wyświetlają.

    > "Wątkowanie" - tak się ta funkcja nazywa i polecam poszukanie, bo
    > pewnie się gdzieś znajdzie. Zwykle nawet do maili taka funkcja jest, a
    > co dopiero do usenetu...

    i co mi z wątkowania jak poprzedni post wątku jest już usunięty?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 142. Data: 2016-09-29 12:11:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Myjk napisał:

> [...]
    > wszystkich _identyczny_ więc przestań przynudzać i usprawiedliwiać swoją
    > niewiedzę i ignorancję.

    > Tylko twoim dwuwymiarowym świecie.

    > Ale ty nie piszesz do JEDNEJ osoby, tylko na grupy dyskusyjne do WIELU
    > osób. Niektórzy nie korzystają z drzewa wątków, tylko wyrzucają przeczytane
    > wcześniej posty i za następną synchronizacją nieprzeczytach wiadomości chcą
    > wiedzieć komu i na co odpowiadasz, ignorancie zafajdany. No więc aby ci to
    > zobrazować wyoobraź sobie, że odpowiadasz na list cioci, wysyłasz go do
    > wujka, a czyta to ich syn i "musi" na niego odpowiedzieć.

    Czy cytowany Zenek to ten sam, co kiedyś występiwał pod ksywką związaną
    z jakimś drobiem? Ostatnie co z niego pamiętam, to to, że nie wycinał
    żadnych cytatów, zostawiał kilkadziesiąt linijek poprzednika i dopisywał
    kilka własnych. Specjalnie się przy tym nie przejmując, czy jedno z drugim
    ma jakiś związek. Ot, takie przedumki, poranne lub wieczorne, nie wiadomo
    do kogo adresowane i czy w ogóle do kogoś. Oczywiście twierdził, że "ma to
    logiczne uzasadnienie" -- bo (ponoć) czytniki i tak nie pokazują cytatów,
    a jak kto ma taki co pokazuje, to powinien zmienić na taki, co nie pokazuje
    -- bo tak jest nowocześniej.

    Gościu w ilościach homeopatycznych nawet zabawny, ale w nadmiarze straszna
    maruda.

    --
    Jarek

  • 143. Data: 2016-09-29 12:22:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No to kurwa grzecznie poprosilem o pomoc jak to zrobic. A Ty zamiast pomoc to
    elaboraty piszesz. Mnie moje pisanie nie przeszkadza, ale jak innym przeszkadza i
    chcialbym to z czyjas pomoca zmienic to nikomu korona z glowy by chyba nie spadla.
    Teraz jak ktos sie bedzie przypierdalal o jakies cytowanie to odpowiem ze Ty wiesz
    ale nie chciales pomoc.

  • 144. Data: 2016-09-29 12:33:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-29 o 11:34, masti pisze:

    > korzysta tak
    > narzucają standardy? nie
    > jakie?

    W/g Ciebie standardem jest to co ogłosi ISO/ITU/DIN czy jakikolwiek
    urząd/biuro standaryzacji, czy to czego używają, z różnych powodów,
    miliardy ludzi?

  • 145. Data: 2016-09-29 13:04:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > W/g Ciebie standardem jest to co ogłosi ISO/ITU/DIN czy jakikolwiek
    > urząd/biuro standaryzacji, czy to czego używają, z różnych powodów,
    > miliardy ludzi?

    standardem jest to co działa od kilkunastu/dziesięciu lat.

    Wskażesz gdzie Google/Facebook ogłosiły nowy standard usenetu?
    Czy może nieudolnie zaimplementowali istniejący?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 146. Data: 2016-09-29 13:52:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 13:04:40 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > Wskażesz gdzie Google/Facebook ogłosiły nowy standard usenetu?
    > Czy może nieudolnie zaimplementowali istniejący?
    A kto i kiedy ogłosił istniejący?

  • 147. Data: 2016-09-29 13:59:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 12:12:07 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
> [...]
    > a jak kto ma taki co pokazuje, to powinien zmienić na taki, co nie pokazuje bo tak
    A bo widzisz- jak ktoś korzysta z google groups to mu nieprzycięte cytaty nie
    przeszkadzają bo google je ładnie ukrywa- nawet jak jest to strasznie długi wywód
    niejakiego Eneuela. A w każdej chwili możesz odkryć ukryty cytat i wiesz do czego
    piszący się odnosił. Bardzo fajna funkcja szkoda że czytniki tak nie robią(chyba).
    Ale zgadzam się z tym że osoby korzystające z czytników mogą być poirytowane takimi
    nieprzyciętymi cytatatmi

  • 148. Data: 2016-09-29 14:00:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > A kto i kiedy ogłosił istniejący?

    hint: RFC

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 149. Data: 2016-09-29 14:01:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:
    > Ostatnie co z niego pamiętam, to to, że nie wycinał
    > żadnych cytatów,
    Nie żebym się czepiał ale to dokładnie jak Ty w tym poście;)

  • 150. Data: 2016-09-29 14:02:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

> [...]
    piszący się odnosił. Bardzo fajna funkcja szkoda że czytniki tak nie robią(chyba).

    robią. Jak i dużo innych rzeczy o których webowe interfejsy mogą tylko
    pomarzyć. Natomiast jak widać uzgodnienie deklaracji kodowania z
    kodowanie przerasta możliwości googla

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?