  • 231. Data: 2021-05-24 09:54:04
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/05/2021 01:31, Zenek Kapelinder wrote:
    > I nagle okazuje się że masz pretensje do tych co wybory wygrali

    Mam wobec nich KRYTYKĘ.

    > PiS uczciwie wygrał wybory parlamentarne dwa razy pod rząd. Wygra i trzeci raz, a
    może i czwarty. Jeśli tego nie akceptujesz to musisz wyjechać bo inaczej będziesz się
    tutaj męczył.

    Ja się tu nie męczę. Ja KRYTYKUJĘ, ponieważ mam do tego prawo i powody.

    Nie pojmujesz, że istnieje coś takiego jak krytyka legalnie wybranej
    władzy i jest *podstawą* każdego systemu demokratycznego. Wręcz jej
    usunięcie (co PiS obecnie robi małymi krokami) powoduje upadek w
    kierunku dyktatury. Jesteśmy na początku tego etapu. Jeśli jeszcze
    zdążysz, uważnie obserwuj w którym momencie wszelakie Zenki stwierdzą że
    krytykantów należy wysłać za granicę. To będzie ten moment kiedy
    zaczniemy się staczać. Niektórzy twierdzą że już nastapił.

  • 232. Data: 2021-05-24 12:00:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 09:54:16 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > krytykantów należy wysłać za granicę. To będzie ten moment kiedy
    > zaczniemy się staczać. Niektórzy twierdzą że już nastapił.
    I co ta swoją krytyka osiągasz? Może oni nie wiedzą że ich krytykujesz. Może, na bank
    nie wiedzą bo nigdy do nich nie wysłałeś żadnej informacji że ich krytykujesz.
    Oczywiście że masz prawo krytykować tych co wygrali. Tylko czy znowu jak z tymi co
    przegrali a według ciebie powinni wybrać oni wiedzą że ich krytykujesz? Coś mi się
    wydaje że ani jedni ani drudzy nic o tym nie wiedzą. Jeśli mam rację, tak wypadało
    napisać bo wiadomo że mam, to twoja krytyka idzie psu pod ogon. Znasz jakieś państwo
    gdzie jest inaczej, w dobrym kierunku oczywiście , niż w Polsce. Bo ja jakoś nie znam
    wśród tych które wypada znać przynajmniej gdzie się znajdują.

  • 233. Data: 2021-05-24 14:14:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/05/2021 12:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > I co ta swoją krytyka osiągasz?

    Pokazuje co robia źle. Zapobiegam bezczynności w przypadku korupcji.
    Dbam o przestrzeganie prawa. Nie ja. *My*.

    > Może oni nie wiedzą że ich krytykujesz.

    To że *ja* krytykuje nikogo nie obchodzi. Ale że *my* krytykujemy to
    inny problem. Problem na tyle duży że PiS wyraźnie szuka rozwiązań
    wschodnich. Dla nich krytyka nie jest czymś co powoduje że stają się
    lepsi. Oni widzą wrogów. Jak każda partia na drodze do dyktatury.

    > Znasz jakieś państwo gdzie jest inaczej, w dobrym kierunku oczywiście , niż w
    Polsce.

    Inaczej w sensie jakim? Wolnej krytyki? Tak, zerknij na USA.

    Inaczej w sensie jakim? Zabronienia krytyki? Tak, zerknij na blok
    wschodni, można przebierać w przykładach.

    > Bo ja jakoś nie znam wśród tych które wypada znać przynajmniej gdzie się znajdują.

    Wiec zainteresuj się, że największe afery polityczne były odnalezione i
    ukarane właśnie dzieki krytyce i wolności słowa. To, że można powiedzieć
    coś krytycznego o poczynaniach władzy, jest najistotniejszym
    bezpiecznikiem pilnującym aby władza nie wpadła w korupcje. Od bardzo
    dawna. Ludzie przy wadzy w PL, wszystkie opcje polityczne, tego nie
    pojmuja, ponieważ im wydaje się że racja jest po ich stronie, nawet
    jeśli kradną. Bo przecie kradną dla siebie, a nie tamtych, wiec łatwo to
    usprawiedliwić w tej prymitywnej moralności.

    Nie spodziewam się że to pojmiesz. Żyłeś jednak 45 lat w czystej
    propagandzie, więc krytykę uważasz za Wroga Narodu niejako z definicji.
    Jak prezes, który te nie pojmuje jak funkcjonuje świat, ale pojmuje jak
    funkcjonujá mózgi lewej strony Gaussa. Mentalność taka.

    Domu za 100tys nie postawisz. Ale jesli powiedzą to mądrzy ludzie w TVP
    to za punkt honoru stawiasz sobie pokazać świadu gównianą altankę
    poskręcaną drutem jako usprawiedliwienie pomroczności rządu. Żałosne.

    Miarą dorosłości politycznej, jest krytyka własnego środowiska i
    dostrzeganie jego potknięć. Miarą ideologi jest ślepa wiara, że te
    brednie są prawdą, to tylko fakty się mylą.

    Tak. PiS spełnił jedyną obietnicę jaka cie interesuje: dodatkowe
    pieniądze dla emerytów. To że nic więcej nie dał rady osiągnąc dla
    rozwoju kraju, to widać Ciebie już nie interesuje. Nic dziwnego, za
    chwile Cie zakopią, więc po co masz sie przejmować takimi detalami jak
    planowanie na 40 lat. Ja się przejmuje. W tej patologicznej ruinie
    pełnej muzeów i lekcji religii, jaką nam szykują, będą rosły moje
    dzieci. Mam więc inny punkt widzenia i ważny interes w punktowaniu.
    Możesz to nazwać lewactwem, ja to nazywam patriotyzmem. Tak, wiem, to
    żałosne.

  • 234. Data: 2021-05-24 15:21:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 14:14:48 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > dzieci. Mam więc inny punkt widzenia i ważny interes w punktowaniu.
    > Możesz to nazwać lewactwem, ja to nazywam patriotyzmem. Tak, wiem, to

    Zostawmy na chwilę PiS. Jeśli nie jesteś jego zwolennikiem i wygrał to masz osobiste
    powody żeby szukać dziury w całym. W sferze uczuć się mieści takie zachowanie. Twoi
    przegrali, ich lubiłeś, im wierzyłeś a wygrali według ciebie jacyś kundle. Zostańmy
    przy krytyce tych co chciałbyś żeby rządzili bo ich lubisz, bo im wierzysz itd. Jak
    ich krytykujesz żeby odebrali to jako krytykę? Przegrywając zrobili nie tylko ciebie
    w chuja ale wiele osób tak jak Ty myślących. Co w tej sytuacji robicie jako "my"
    czyli dla reszty jako "wy". Zdajesz sobie sprawę że okres czasu w którym ludzie byli
    dzieleni na "wy' i resztę bezpartyjna odszedł do lamusa. To jak krytykujesz tych co
    chciałbyś żeby wygrali i rządzili za to że nie wygrali i nie rządzą? Może coś mnie
    ominęło ale o żadnej demonstracji fanów jakiegoś ugrupowania opozycyjnego idącego w
    proteście przeciwko wysokim członkom swojej partii że nie wygrała nie słyszałem. Za
    to protestów przeciwko PiSowi do oporu. Jeśli jakies ugrupowanie nie wygrywa wyborów
    to fani tego ugrupowania i członkowie partii powinni spowodować że cała wierchuszki
    jest wypierdolona na zbity pysk bez prawa kandydowania w jakichkolwiek wyborach.

  • 235. Data: 2021-05-24 16:12:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/05/2021 15:21, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zostawmy na chwilę PiS.

    Krytukuje wszystkich, od czasu kiedy wiatomie widzę podłość. PiS akurat
    jest na tarczy celownika, bo rwali się do władzy i ja mają.

    > Jeśli nie jesteś jego zwolennikiem i wygrał to masz osobiste powody żeby szukać
    dziury w całym.

    Bzdura. Dalej kroisz ludzi swoją miarą. Krytykowałem PO, Lewice i PiS
    tak samo czy wygrali czy przegrali wybory. Mam uczulenie na miernoty u
    władzy i dzisiaj pyli głównie PiS. Ale nie dlatego że tam ich więcej
    ogólnie, tylko miernot zawsze więcej w partiach u władzy. Lgną jak muchy
    do gówna, więc trudno się dziwić że mamy ich tylu bez względu na opcję
    polityczną. To żadna sztuka to zaobserwować. Kwestia chęci. PiS nie jest
    ani troche inny od reszty.

    > Twoi

    Od 30 lat nie ma partii o której mogę powiedzieć "moi". Mam zbyt
    skomplikowane poglądy polityczne: nie kieruje się żadną ideologią, a
    wyłącznie racjonalizmem.

    > Jak ich krytykujesz żeby odebrali to jako krytykę?

    PiS nie oddbiera obecnie żadnej krytyki. Nawet chrząknięcie powoduje
    paniczną reakcję z okolicy "totalni, lewactwo itd itp". Nie da się z
    nimi dyskutować na argumenty.

    Pocieszę się, że z SLD też się nie dało, z PO też. Może z resztą nie bez
    powodu widać tu podobieństwo, p oprsotu zadna różnica poza duperelami
    typu aborcja.

    Ostatni raz widziałem rzeczową *dyskusję* w parlamencie tak dawno temu,
    że nie pamiętam ile lat wtedy miałem. Czyli więcej niż pamięć sięga. Dawno.

    > Zdajesz sobie sprawę że okres czasu w którym ludzie byli dzieleni na "wy' i resztę
    bezpartyjna odszedł do lamusa.

    Ta retoryka jest obecna nie za moją sprawą, tylko za sprawą rządowej
    propagandy. Mocno obecnej, powiem, że najmocniej od '89. Obecnie jestem
    zaliczany do niemieckiej agentury, oligarchów, nie-polaków, głupców itd
    itp. Zapytaj Rachonia i jego ekspertów.

    Mój pogląd typu "ludzie głupsi głosują na populistów i konserwatystów"
    wynika z prostych badań naukowych w tej kwestii, które pokazują taką
    korelację. To nie ja dzielę. To tylko fakt. Racjonalizm.

    > Jeśli jakies ugrupowanie nie wygrywa wyborów to fani tego ugrupowania i członkowie
    partii powinni spowodować że cała wierchuszki jest wypierdolona na zbity pysk bez
    prawa kandydowania w jakichkolwiek wyborach.

    Nie rozumiesz wobec tego kompletnie o czym mowa. Nie rozumiesz istotnej
    roli wolności słowa i krytyki, w działaniu świata.

    Interesuje Cie wyłącznie rozliczanie i pusta, prostacka ideologia z
    gatunku: nie wygrali to wypi... "Teraz, kurwa, my" w pigułce.

    Odkąd świadomie patrzę na świat, tego typu prymitywizm pojmowania
    polityki jest widoczny głównie na wschodzie, a u nas w starszym
    pokoleniu, głównie robotniczo-chłopskim.

    Na zachodzie działa to tak: nie wygraliście, ale za wami stało 30%
    ludzi, pogadajmy wobec tego jak tutaj wspólnie żyć.

    U nas sra się na cały kraj, bo ma się jednego posła więcej.

    Sra PiS, PO, Lewica i wszelakie dostawki pełne świrów i idiotów.

    I na samym środku stoi Zenek i widzi tylko, że ma większa emeruturkę,
    więc jest zajebiście. A skoro Baranowa nie doczeka, to ma to w dupie.

  • 236. Data: 2021-05-24 17:03:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 16:12:30 UTC+2 heby napisał(a):

> [...]
    >
    > I na samym środku stoi Zenek i widzi tylko, że ma większa emeruturkę,
    > więc jest zajebiście. A skoro Baranowa nie doczeka, to ma to w dupie.
    Sprawa się wyjaśniła i nie ma co ciągnąć dalej dyskusji. Jesteś z tych co twierdzą że
    jak słońce świeci źle a jak deszcz pada jeszcze gorzej. Nie ma możliwości dogodzenia
    ci bo masz swoje poglądy i jeśli nie są zbieżne z faktami to tym gorzej dla faktow.
    Można i tak. Ale jak w takiej sytuacji w jakiej jesteś krytykujesz i czy masz na tym
    polu jakieś plony?

  • 237. Data: 2021-05-24 18:01:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/05/2021 17:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sprawa się wyjaśniła i nie ma co ciągnąć dalej dyskusji. Jesteś z tych co twierdzą
    że jak słońce świeci źle a jak deszcz pada jeszcze gorzej.

    Nie. Jednym z tych którzy jak mają dziurawy dach to nie twierdzą że
    dzięki temu jaśniej w pokoju.

    Albo że jak budujemy domy za 100tys to mają być z desek wiązanych drutem
    i też styknie.

    > Ale jak w takiej sytuacji w jakiej jesteś krytykujesz i czy masz na tym polu jakieś
    plony?

    Oczywiście. Dzieki mojej krytyce wyraźniej widać jakie masz poglądy i
    jak bardzo chore.

    To bardzo ważne, ludzie miewają tak na stare lata, więc dla wielu tutaj,
    którzy tylko zerkają do tej dyskusji, jest to nauczka jak potencjalnie
    może wyglądać czyjś mózg na emeryturze. Nie jest to specjalnie
    zachęcająca perspektywa, ale może nie bedą już wtedy tego świadomi.

    Więc efekty nie dośc że wymierne, to i pożyteczne dla ludzkości.

  • 238. Data: 2021-05-24 18:19:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 18:01:35 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > zachęcająca perspektywa, ale może nie bedą już wtedy tego świadomi.
    >
    > Więc efekty nie dośc że wymierne, to i pożyteczne dla ludzkości.
    Jak chcesz w swojej narracji to napisz chujku czy się co ciebie przysrywalem że nie
    potrafiąc odpowiedzieć na proste pytanie, jak krytykujesz i czy masz w tym jakieś
    osiągnięcia, czepiasz się mnie i uciekasz z odpowiedzią. Teraz możesz powołać na
    bliżej nieokreślona większość żeby cię poparła w tym ze się źle zachowuje. Najlepiej
    będzie jak się obrazisz i pójdziesz w pizdu, bo tam jest twoje miejsce.

  • 239. Data: 2021-05-24 19:00:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/05/2021 18:19, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak chcesz w swojej narracji to napisz chujku czy się co ciebie przysrywalem że nie
    potrafiąc odpowiedzieć na proste pytanie

    Nie odpowiedziałeś tej i setkach innych dyskusji na żaden zarzut któy
    padał, nawet najbardziej konkretny.

    Z grubsza twoja forma wypowiedzi wyglada tak:

    1) olać co powiedział przedmówca, bo nie ogarnołeś cytowania, a i z
    czytaniem sa kłopoty
    2) odnieśc się anegdotycznie do jakieś głupiej sytuacji która ma nic lub
    niewiele wspólnego z zarzutem poza dwoma słowami
    3) po kilu wymiana postów zejśc do właściwego dla Ciebie poziomu (chuje,
    kurwy, cipy itp), upuszczając napięcie fałszywej elokwencji

    Wystarczy przeczytać dowolną Twoją, nie tylko tą, dyskusję, aby odnieść
    wrażenie że jesteś bootem internetowym. I to skrajnie kiepskim, bo nawet
    nie interaktywnym z tematem dyskusji.

    >, jak krytykujesz i czy masz w tym jakieś osiągnięcia

    Juz Ci wyjasniłem. Mam. Jednym z tych osiągnięc jest pokazanie kim
    jesteś, a drugim jest to, że dzisiaj mogę spokojnie patrzeć na siebi w
    lustrze. Uwierz lub nie, ale przez te wszystkie lata NIE udało mi się
    zagłosować na idiotę. To wręcz niebywały rezultat w tym kraju.

    Znam takich, że co wybory to wybierali debila, idiotę, kretyna, chama
    czy prawnika. Dzięki temu że widzę świat krytycznie nie trafiło mi się.
    Zamierzam ten wynik utrzymać. Wymaga to patrzenia krytycznego na
    polityków, i to najbardziej z własnej patrii. To umiejętnośc której nie
    posiadasz. W twoim wypadku jest to niezmącona wiara w wizjonerstwo
    innego dziadka.

    >, czepiasz się mnie i uciekasz z odpowiedzią

    Nigdy nie odnosisz się do konkretnych rzeczy w odpowiedzi. Przedstawiłem
    Ci kilka rzeczy które PiS spiedrolił na całego. Nie odnisłeś się do
    nich, ale dalej bredzisz że spełniają obietnice wyborcze, choć spełniają
    tylko te które da się spełnić pierdząc w stołki.

    Niby jaki poziom ma utrzymywać skoro sprawiasz wrażenie osoby która
    czyta tylko ostatnie zdanie i odnosi się do czegoś zupełnie innego?

    > Teraz możesz powołać na bliżej nieokreślona większość żeby cię poparła w tym ze się
    źle zachowuje.

    Nigdy się na niej nie opierałem. Samotnym bojownikiem o duperele, jestem.

    > Najlepiej będzie jak się obrazisz i pójdziesz w pizdu, bo tam jest twoje miejsce.

    Moje miejsce jest m.in. tutaj, gdzie mogę przycierać nosa, bez wzgledu
    na róznicę wieku, a wyłącznie z powodu skrajnych debilizmów rozmówców.
    Sport taki.

    Innymi słowy, Zenuś. Zrozum. Twója forma dyskutowania z ludzmi nie
    mieści się nawet w ramach dyskusji z upośledzonym. Nigdy nie opowiadasz
    na zarzuty wprost, zawsze olewasz argumenty dyskutanta. Niby po ch...
    ktokolwiek miałby się przejmować jakością dyskutowania z Tobą skoro sam
    prezentujesz poziom podłogi lub wręcz piwnicy? Dyskusja to wymiana
    argumentów. W Twoim wypadku to gadanie do betonu partyjnego.

    Naucz się cytować. W ten sposób podniesiesz poziom dyskusji na poziom
    przedszkola i jest szansa że ktoś będzie Cie brał na poważnie. Na razie
    jesteś tylko żałosnym dziadkiem któremu władza dała kilak stówek ekstra
    i po Tobie choćby potop. Portert Jarosława juz wisi?

  • 240. Data: 2021-05-24 19:37:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 19:01:01 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > jesteś tylko żałosnym dziadkiem któremu władza dała kilak stówek ekstra
    > i po Tobie choćby potop. Portert Jarosława juz wisi?
    Jeśli już to ogarnąłem albo nie ogarnąłem. Jak sobie nie radzisz z pisaniem to włącz
    słownik bo akurat z ogarnięciem wyszedłeś na głupka. Byłeś ciężko na mnie wkurwiony
    jak pisałeś te swoje bzdety, ale to nie zwalnia z obowiązku poprawnego pisania. Jak
    widzisz krytyka poparta argumentem może być konstruktywna. Nic nie pisałem o PiSie i
    jego osiągnięciach ani porażkach. Wręcz przeciwnie, unikałem podawania nazwy tej i
    innych partii. Teraz chyba drugi raz jej użyłem. Inna sprawa że moim celem nie było
    przysrywanie się do żadnej partii bo to zwyczajnie nie ma sensu dokąd nie będę miał
    siły sprawczej. Napisałeś że krytykujesz niewłaściwe działania rządzących że
    wszystkich partii jakie wygrały wybory. Na jakąś schizofrenię to wygląda. Nic ci nie
    pasuje. Przypominam i objaśniam że chciałem tylko się dowiedzieć w jaki sposób
    krytykujesz rządzących i jakie sa efekty twoich działań. Możesz się czymś pochwalić
    czy jak zawsze tutaj popierdolisz głupoty a w realu ciapciak bez kręgosłupa jesteś.
    Przypomina mi się sytuacja jak ktoś inny rzucił hasło że wodę trzeba oszczędzać. Jak
    spytałem jak to sam robi to zrobił rybkę i też pisał że miliony razy coś tam
    napisałem albo nie napisałem. Nie pytałem co krytykujesz tylko jak. A wyszło że w
    tym samym czasie możesz krytykować np. budowę lotniska i próbę uniemożliwienia
    zbudowania go. I to będzie zależało od tego która noga rano wstałeś. I popraw
    ortografię, bo dajesz powód do krytyki.