  • 11. Data: 2009-10-23 10:40:11
    Temat: Re: otwierania elektrozamka brelokiem
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c5f4affa-ec02-4a41-9377-4d6e47f0203c@r36g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 23 Paź, 12:21, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    >No jeżeli nie chcesz nic nosić to breloczek czy pilot też odpada.

    Nie że nie chcę nic nosić. Ale jesli bym zastosował rozwiązanie które
    proponujesz to musiałbym następny post poczynić pt" Gdzie kupić jakis ładny
    magnes w formie breloka";)))

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-10-23 10:44:35
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hbs0co$a83$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > no to :
    > http://allegro.pl/item784212814_centralny_zamek_zame
    k_na_pilota_4drzwi_fa_hit.html

    > kup dwa
    > zaprogramuj a wyzwolenie centralnego podepnij pod elektrozaczep
    Jakis trop jest. Dzięki
    Teraz znalazłem coś takiego i było by idealne tylko że zwuykły domofon już
    kupilem wcześniej.
    http://allegro.pl/item777607209_promocja_domofon_jed
    norodzinny_karta_magn_3203id.html

    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-10-23 10:55:32
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    kris pisze:
    > Mam furtke z elektrozamkiem.
    > Teraz aby wejść na posesję to trzeba ją otworzyć albo kluczem z zewnatrz
    > albo domofonem z wewnątrz.
    > A czy istnieja jakieś proste układy zbliżeniowe do wyzwalania elektrozamka.
    > W pracy mam taki breloczek który przytkniety do czytnika wyzwala
    > elektrozamek. Działa to jednak z centralą Satela. A nie chce w domu
    > elektrozamka podłączac do centrali.
    > Czy są takie czytniki działajace bez centrali?Czyli przykładam breloczek
    > do czytnika na furtce i uruchamia się elektrozamek.
    > Ma to byc proste i tanie i latwe w uzytkowaniu.

    Może takie
    http://www.allegro.pl/item793055888_sterownik_rfid_d
    omofonu_modul_kontrola_dostepu.html

    --
    Jutro wymyślę sygnaturkę :P

  • 14. Data: 2009-10-23 11:17:27
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    kris pisze:
    > Mam furtke z elektrozamkiem.

    Zerknij na to: http://www.mikrokontrola.pl/kontroladostepu,1,3.html

    Ja co prawda takiego nie kupowałem, ale kiedyś się nad tym zastanawiałem

    Pozdrawiam
    S.Thom

  • 15. Data: 2009-10-23 11:32:17
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Kontaktron przy furtce + breloki z magnesem.
    U mnie taki patent działa od 1978 roku i nawet kontaktronu jeszcze nie
    wymieniałem.
    Jacek

  • 16. Data: 2009-10-23 11:33:04
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czytniki pracujące w trybie autonomicznym?
    Są.
    Ale IMHO nie warto, może lepiej po prostu na pilota i odbiornik?
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2009-10-23 11:38:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Czytniki pracujące w trybie autonomicznym?
    > Ale IMHO nie warto,

    Dlaczego

    >może lepiej po prostu na pilota i odbiornik?

    Np:?

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-10-23 12:34:08
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > zabezpieczenia mnie nie interesuja bo i tak latwiej przejśc przez płot jak
    > bawioć się w "łamanie" zabezpieczeń czytnika

    Wymień kasetę w furtce/bramie na taką z czytnikiem np. firmy Eltcrac
    MDRT-01/P http://eltcrac.com.pl/produkcja/kasety-czytnik.htm
    Koszt ok. stukilku złotych, Breloczki, karty w cenie 8-9 zł/szt.
    Są też same moduły RFID w cenie kilkudziesięciu zł. dostępne w sklepach
    specjalistycznych oraz na Allegro. Jeżeli byś myślał o dokupieniu samego
    czytnika to musisz zwrócić uwagę, czy w obecnej kasecie masz miejsce na
    wsadzenie takiego modułu. a zasadniczo cewki, która musi się znaleźć pod
    szyldami lub w dowolnym innym miejscu pod warunkiem, że obudowa jest z
    plastiku. Po prostu czytnik nie będzie działał przez stalową czy aluminiową
    blachę.

  • 19. Data: 2009-10-23 12:36:08
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "JS" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kontaktron przy furtce + breloki z magnesem.
    > U mnie taki patent działa od 1978 roku i nawet kontaktronu jeszcze nie
    > wymieniałem.

    Tylko w dobie magnetycznych kart płatniczych trzeba uważać, żeby ich nie
    rozmagnesował.

  • 20. Data: 2009-10-23 13:15:29
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bo to ani tanie ani bezpieczne.
    Jak ktoś pisał zamek szyfrowy byłby niezłym wyborem - niewrazliwym na zgubienie
    breloka/pilota, no i przez telefon mozesz komus
    (rodzina, znajomi) podać kod jakby co.
    JaC

    -----