    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: pochlaniacze wilgoci
    Date: Sun, 20 Nov 2011 07:27:59 -0800 (PST)

    wiadomościnews:j9d63t$507$1@news.onet.pl...

    Wejdz sobie na pl.misc.budowanie. Ostatnio tam sie udzielalem w watku
    na ten temat.
    W skrocie ci napisze ze ty nie wietrzysz pomieszczen. Ty wietrzysz i
    je wyziebiasz. Czy to mikrouchyl czy otwarcie okna, wpadajace
    powietrze z zewnatrz studzi ci sciany obok okien. Po zamknieciu reszta
    pomieszczenia sie nagrzewa i wilgotnieje (gotowanie, ludzie itp.) No i
    woda skrapla sie na tych zimnych powierzchniach.

    Nie wietrz tyle.
    Otworz po przyjsciu z pracy okno na 5-10 minut i ponownie przed
    spaniem i rano. Tyle wystarczy. Chyba ze masz inne problemy np. dom
    wlasnie wybudowany czy zle dzialajaca wentylacje...