  • Data: 2018-01-18 20:35:26
    Temat: Re: poniesienie kołka o milimetry
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2018 o 16:50, t-1 pisze:

    > Dlaczego zrobiło się źle?

    Być może montujący oparł szafkę na brzeg płytek.
    Uważam to za niebezpieczne, możliwość pęknięcia płytek, obciążonych szafką.
    Przy pierwszym moim malowaniu opuściłam szafkę, aby nie opierała się na
    brzegu płytek, co spowodowało, ze wystawała i nie była w linii z szafką
    sąsiednią.
    Teraz, przy kolejnym malowaniu, chcę to naprawić.

    Krycha