  • 1. Data: 2017-01-08 00:18:03
    Temat: powiadomienia ENERGA 24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    powiadomienia ENERGA24 Szanowny Kliencie ENERGI, Uprzejmie informujemy
    o wystawieniu nowej faktury za energię elektryczną na kwotę 46,92zł
    termin płatności upływa 15.01.2017.

    To lubię.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-01-08 12:03:10
    Temat: Re: powiadomienia ENERGA 24
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    oni tak wysyłają na email czy na telefon?

  • 3. Data: 2017-01-08 12:13:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 12:03:08 UTC+1 użytkownik Bonum mane napisał:
    > oni tak wysyłają na email czy na telefon?

    Na email i tel.

  • 4. Data: 2017-01-08 12:17:58
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Kris pisze:

    > Na email i tel.

    Dwa razy też dostałem na maila, ale to oszustwo było, więc radzę uważać.
    To samo z Play, też się podszywają.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2017-01-08 12:30:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 12:17:44 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Dwa razy też dostałem na maila, ale to oszustwo było, więc radzę uważać.
    > To samo z Play, też się podszywają.

    Płacę z poziomu ich ebok więc ryzyko wpłaty oszustowi znikome, ale uważać nie
    zaszkodzi.

  • 6. Data: 2017-01-08 19:17:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > powiadomienia ENERGA24 Szanowny Kliencie ENERGI, Uprzejmie
    > informujemy o wystawieniu nowej faktury za energię elektryczną na
    > kwotę 46,92zł termin płatności upływa 15.01.2017.
    >
    > To lubię.

    To jest kwota za dwa miesiące (zero zużycia) jakby kto był ciekaw ile?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2020-01-04 11:49:10
    Od: j...@w...pl

    Znów pojawiły się te fałszywe powiadomienia! Otrzymałam to już po raz drugi (w
    odstępach dwumiesięcznych). Za pierwszym razem udałam się do salonu biura obsługi
    Energa,żeby zapytać o co chodzi, bo wszystkie rachunki płacę na bieżąco. Pani nie
    miała pojęcia, bo w komputerze nic nie było. Poradziła nie płacić, tylko czekać na tę
    fakturę, która miała pokazać się w ciągu 48 godzin. Oczywiście jej było, więc
    zignorowałam powiadomienie. Kiedy pojawiło się drugi raz, zwróciłam uwagę na numer
    rzekomej faktury. Absolutne OSZUSTWO!
    W prawdziwej fakturze 10 pierwszych cyfr są takie same jak 10 ostatnich numeru konta
    Energi.

    RADZĘ NA TO ZWRÓCIĆ UWAGĘ!!!

  • 8. Data: 2020-01-04 12:34:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/01/2020 11:49, j...@w...pl wrote:
    > Absolutne OSZUSTWO!

    Ale bardz ostare:
    https://nowosci.com.pl/nie-dajmy-sie-nabrac-na-falsz
    ywe-faktury-za-prad-wygladaja-jak-prawdziwe/ar/c3-10
    815700

    > RADZĘ NA TO ZWRÓCIĆ UWAGĘ!!!

    Ja raz zwróciłem na to uwagę Tauronowi, że mogli by ostrzegać przed
    zmianą konta na fakturze i podać je na stronie w celu weryfikacji
    (zmiana była na serio). Opierdol na infolini dostałem za czujność wobec
    wroga ludowego.

  • 9. Data: 2020-01-04 12:51:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/01/2020 12:34, heby wrote:
    > https://nowosci.com.pl/nie-dajmy-sie-nabrac-na-falsz
    ywe-faktury-za-prad-wygladaja-jak-prawdziwe/ar/c3-10
    815700

    A tu jeszcze inaczej:

    https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-na-falszywe-fak
    tury-za-prad/

  • 10. Data: 2020-01-04 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    ywe-faktury-za-p

    > A tu jeszcze inaczej:
    >
    > https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-na-falszywe-fak
    tury-za-prad/

    W dzisiejszych czasach takie sprawy to juz niestety norma.
    Nie tylko prąd, rowniez np dostawałem coś takiego niby z playa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać