  • 11. Data: 2020-01-04 18:27:09
    Temat: Re: powiadomienia ENERGA 24
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.01.2020 13:59, Budzik wrote:

    > W dzisiejszych czasach takie sprawy to juz niestety norma.
    > Nie tylko prąd, rowniez np dostawałem coś takiego niby z playa...

    Już takich to złapią cryptolockera to nawet mi nie żal :-) Na głupotę
    nie ma rady. Od lat to przychodzi, a nawet po 20 latach ktoś się
    wybierze do Lagos do banku odebrać spadek :-)

  • 12. Data: 2020-01-23 00:21:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sender:Reply-
    To:Cc:
    Content-ID:Content-Description:Resent-Date:Resent-Fr
    om:Resent-
    Resent-To:Resent-Cc:Resent-Message-ID:In-Reply-
    To:References:List-Id:
    List-Help:List-Unsubscribe:List-Subscribe:List-Post:
    List-
    Owner:List-Archive;
    bh=DEQfQHhPFTUpZsd7hfm6maoEs6tXVataPIF7/L9R2l8=;
    b=xbQ2valfObXsYyDv4zoGdYyX6
    j89mCgGvybtxFi1FG9ZpRc91q11FK0BtEx3k7PGEnh+UZFqpdw2j
    /fGQFxMf9a5L7
    tAJx8qlJKVGK
    /9zYgUc3OUHXHkFbTwULQdeEl9oJ05NOfiCsnTW7G964JHUsaOZW
    kZ5nhqouUnzPT
    ubx0=;
    Date: Tue, 21 Jan 2020 07:10:16 -0800

    From: "ENERGA S.A. WINDYKACJA" <a...@z...com>
    To: undisclosed-recipients:;
    Subject: Zestawienie nierozliczonych dokumentow energa 2019

    --=_ee64d06944ace8672359cb312d3af8a4

    Witaj,

    w załączeniu przesyłamy zestawienie nierozliczonych faktur za energie.

    Jak czytać zestawienie? - przeczytaj instrukcję. Dziękujemy za
    terminowe
    dokonywanie płatności.

    Pozdrawiamy,
    ENERGA S.A. Windykacja
    Chroń środowisko - drukuj z rozwagą!

    Informujemy, że załączony dokument w formacie XLS jest zestawieniem
    faktur w rozumieniu Rozporządzenia ministra finansów z dnia 20.12.2012
    r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich
    przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub
    organowi kontroli skarbowej. Można ją przechowywać w formie
    elektronicznej lub papierowej po wydrukowaniu.

    Jeżeli załącznik do niniejszej wiadomości nie otwiera się,
    zainstaluj Microsoft Office Excel. Dokument do odczytu wymaga
    włączenia obsługi makr.

    filename="Zestawienie nierozliczonych platnosci.xls";
    size=32768

    tak, już biegnem Excela instalować i makra włączać ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2020-01-23 05:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > tak, już biegnem Excela instalować i makra włączać ;)

    Nie jest to czasami jakis przekret?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 14. Data: 2020-01-23 21:41:33
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.01.2020 05:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Nie jest to czasami jakis przekret?

    Wy się dajecie dalej nabierać na te maile?

    No chyba, że faktycznie nagrali was jak sobie robicie dobrze przez
    kamerkę laptopa i jesteście wielkimi zboczeńcami hahaha :-)

  • 15. Data: 2020-01-25 00:40:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Nie jest to czasami jakis przekret?

    Nie czasami tylko na pewno przekręt :)

    Wrzucam, żeby google zindeksowalo po raz 1000.

    Dziś przyszedł ciąg dalszy z rozszerzeniem .js:

    Szanowni Państwo,

    zaległe zobowiązanie z tytułu dostawy energii nadal nie zostało
    uregulowane. Jeśli nie otrzymamy wpłaty w ciągu 24 godzin, będziemy
    zmuszeni do wstrzymania dostawy energii elektrycznej.
    Prosimy o zapoznanie się z fakturą załączoną w korespondencji oraz
    dokonanie wpłaty w przeciągu 24 godzin aby uniknąć przerwania dostawy
    energii elektrycznej.

    Z wyrazami szacunku,

    Windykacja należności Energa Operator SA

    ENERGA SA

    Ale jak "uniknąć przerwania dostawy energii elektrycznej"
    kiedy mam zdemontowany licznik ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 16. Data: 2020-01-25 00:41:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    KIKI pisze tak:

    > Wy się dajecie dalej nabierać na te maile?
    >
    > No chyba, że faktycznie nagrali was jak sobie robicie dobrze przez
    > kamerkę laptopa i jesteście wielkimi zboczeńcami hahaha :-)

    a miałem Ciebie za mądrzejszego :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.