    Date: Tue, 23 Aug 2016 21:36:07 +0200
    From: jedenptak <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prąd budowlany da się pominąc?

    On Tue, 23 Aug 2016 00:48:17 -0700 (PDT)
    uciu <a...@g...com> wrote:

    > czyli chyba nie da rady:-)
    > Mysklałem tez o podciągnięciu garazu pod jakiś domek letniskowy :-)
    >
    > dzięki

    "Prąd działkowy" to się chyba liczy tylko 1 faza i mmin? max 6-16A?
    Elektryk musiałby wystawic ponownie świadectwo ze zmienionymi
    zabezpieczaniami (bezpiecznikami) a energetyka daje/ponownie certyfikat
    i z tym certyfikatem idziesz do "eketrowni" i tam podpisujesz umowe na
    dostarczanie pradu.

    Jestem w podobnej sytuacji. Tylkko że ja mam prąd (tzn. mam do
    wiertarki) z innego (naszego) budynku - tylko na osobnej działce stoi.
    No i mam te cholerne 16A 3faz. bo z elektrykiem ni cholery się umówić i
    coś załatwić - wiecznie zajety. A ja jeszcze ze 3 lata będę budował i
    po co mi ten ich prund teraz - tylko oplaty bede bulił.

    W zakładzie powiedzieli że nie musze się bardzo spieszyc z
    podpisywaniem umowy o prąd z elektrownią - no to sie nie spieszę (chyba
    ze 3 miechy już idę), ale jak zapytałem czy (tego w BOK) czy moge np.
    rok to powiedział coś "no nie, rok to nie".