  • 31. Data: 2016-11-27 20:55:31
    Temat: Re: prad budowlany - jak obejsc na G11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 09:58:15 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Mój urząd miasta słusznie wymaga pokazania papieru z odbioru budynku.

    Czemu "słusznie"?

  • 32. Data: 2016-11-27 21:04:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 20:55:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > jak wielu innych rzeczy.
    Pewnie masz racje
    Unikasz odpowiedzi. Ok, Twoje prawo.

  • 33. Data: 2016-11-27 21:13:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 20:56:22 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ile czytników napisałeś?
    A co to ma do rzeczy?
    >A może jakieś RFC?
    A co to RFC?
    Samochodu też żadnego nie wyprodukowałem, a znaleźli się tacy producenci co zrobili
    taki jak mi pasuje.
    Ludziska chcieli korzystać z newsow na kilku rożnych urządzeniach(komp, tablet,
    telefon) naprzemiennie z pełną synchronizacją, bez potrzeby ciągłego szukania
    działających serwerów, to google im narzędzie zrobiło.
    Jeśli ktoś jakeś RFC(cokolwiek to znaczy) zrobi co spełni moje wymagania to
    skorzystam

  • 34. Data: 2016-11-27 21:40:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Pewnie masz racje
    > Unikasz odpowiedzi. Ok, Twoje prawo.

    bo kolejna dyskusja z głąbem co przyszedł i chce wprowadzać własne
    standardy jest jałowa. I tak nie rozumiesz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2016-11-27 21:41:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > A co to ma do rzeczy?

    nie rozumiesz prostego pytania?

    > A co to RFC?

    no wlaśnie. nie masz pojęcia jak działa usenet a chcesz wprowadzać
    własne standardy

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2016-11-27 22:34:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 21:41:33 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    .

    > bo kolejna dyskusja z głąbem co przyszedł i chce wprowadzać własne
    > standardy jest jałowa. I tak nie rozumiesz
    Widzę wprowadzasz tu poziom dyskusji taki sam jak z Ghostem na pręgierzu stosujecie
    czy polityce.
    Mnie w to nie wciągniesz.
    W wolnej chwili zerknij czy na pręgierzu np standardów usenetu dotrzymujesz.
    Może być bez odbioru.
    Na razie.;)

  • 37. Data: 2016-11-27 22:34:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał Kris po 30 postach :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2016-11-28 06:34:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-27 o 20:55, Kris pisze:

    > Czemu "słusznie"?

    Już wcześniej pisałem, że on chyba przedstawicielem organizacji porządku
    publicznego jest. Ukrytym.

    Jedyne, co mi przychodzi na myśl, to zmuszenie obywateli do odbiorów,
    żeby mieć wpływy z podatku od nieruchomości.
    Czyli to raczej bat na tych co mieszkają na budowie niż tych, co chcą
    sobie G11 załatwić jak najwcześniej.

    --
    Pete

  • 39. Data: 2016-11-28 15:50:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 listopada 2016 06:34:00 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    .
    > Czyli to raczej bat na tych co mieszkają na budowie niż tych, co chcą
    > sobie G11 załatwić jak najwcześniej.
    A odnośnie G!! to warto podpytać u lokalnego "dostarczyciela" energi.
    U nas- Energa- wymagali zameldowania+akt własności nieruchomości, pamiętam jednak że
    na grupie ktoś tu pisał że w innej części kraju wymagają stanu surowego zamkniętego.
    Bezsens trochę bo to co od skrzynki z licznikiem jest to ich nie obchodzi przecież. U
    mnie skrzynka z licznikiem była na etapie ścian 1 kondygnacji i problemów nie robili.
    Przyłącze do rozdzielni robiłem dopiero za jakieś pół roku a do tego czasu z prądu
    klorzystałem podpinając się prowizorycznie przewodem do zabezpieczeń zalicznikowych w
    skrzynce
    Temat taryfy budowlanej tu co jakiś czas powraca i wychodzi że "co kraj to obyczaj"

  • 40. Data: 2016-11-28 19:02:18
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Kris wrote:
    > W dniu poniedziałek, 28 listopada 2016 06:34:00 UTC+1 użytkownik Pete
    > napisał:
    > .
    > A odnośnie G!!

    Jak tam z dowodami? - Kłamco!