  • 41. Data: 2016-11-28 19:21:59
    Temat: Re: prad budowlany - jak obejsc na G11
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-26 o 22:48, dud pisze:
    > panowie, jaki polecacie sposob aby obejsc absurdalny prad budowlany i
    > wskoczyc od razu na taryfe G11
    > przylacz mam zrobiony bez licznika, wystarczy podpisac umowe
    > jestem w trakcie murowania drugiej kondygnacji
    > ktos probowal podpisywac umowe z innymi firmami poza monopolistą...? (sa
    > ich teraz setki) moze one sa bardzie elastyczne?

    Nie wiem czy dostałeś juz odpowiedź.
    U mnie wyglądało to następująco. Zrobiłem do starostwa zgłoszenie budowy
    budynku gospodarczego (na które to zgłoszenie otrzymałem sprzeciw, ale
    to bez znaczenia) poszedłem do ENEA podpisać umowę, pokazałem zgłoszenie
    i mam taryfę G11.

  • 42. Data: 2016-11-29 07:14:30
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 27.11.2016 00:17, Kris wrote:
    > Zameldowałem się chyba już jak same fundamenty były

    A miałeś już w tedy przydzielony numer domu? Bo chyba to jest wymagane.

    --
    GreDi

  • 43. Data: 2016-11-29 07:21:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 07:14:31 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:

    > A miałeś już w tedy przydzielony numer domu? Bo chyba to jest wymagane.

    Tak, to było wymagane, musiałem to załatwić. Chyba koszt 17zł i dwa dni czekania.

  • 44. Data: 2016-11-29 08:34:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 07:21:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Tak, to było wymagane, musiałem to załatwić. Chyba koszt 17zł i dwa dni czekania.
    No i jak się meldowałem to musiałem przenieść ten papierek z jednego pokoju(nadanie
    nr nieruchomości) do drugiego(meldunek)
    Ten sam budynek, to samo piętro. ten sam korytarz nawet ale urzędniczki z mojego
    pośrednictwa korzystały;)

  • 45. Data: 2016-11-29 11:30:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-29 o 07:14, GreDi pisze:

    > A miałeś już w tedy przydzielony numer domu? Bo chyba to jest wymagane.

    Numer można już nadać jak na działce nic się nie dzieje.

    --
    Pete

  • 46. Data: 2016-11-29 12:01:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete napisał:

    > Numer można już nadać jak na działce nic się nie dzieje.

    Może też być odwrotnie. Mnie nadali w zeszłym roku, a dom stoi już
    przeszło osiemdziesiąt lat. Jakoś tak wcześniej nikt nie zwrócił
    uwagi na brak *oficjalnego* nadania numeru. Oczywiście zameldowano
    mnie wcześniej bez problemu. Numer trzeba było nadać w związku
    z potrzebą *wymeldowania* kogoś. Więc faktycznie coś ostatnio się
    w tym względzie zmieniło.

    Jarek

    --
    Kiedyś pijany zając włóczył się po rżysku,
    A spotkawszy niedźwiedzia, naprał go po pysku.

  • 47. Data: 2017-01-16 21:03:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 18:32:22 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > No nie, nie bede Cie szukal w szafie. Przeciez Ty najlepiej wiesz kiedy i co
    > robiles, wiec podaj tu link lub wstaw scan papierow.
    > Ja nie udowodnisz - kłamiesz!

    Dalej twierdzisz że się nie da?