  • Data: 2018-10-04 12:00:59
    Temat: Re: propozycje nalewek...
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2018 o 11:38, Lisciasty pisze:

    > Ale mowa była o zakupie i posiadaniu destylarki, a Ty wkleiłeś
    > stan prawny dotyczący pędzenia bimbru. To nie ma ze sobą
    > kompletnie nic wspólnego.
    >
    > L.

    Ty pisałeś o posiadaniu, a dwa posty wcześniej abn140 napisał o
    posiadaniu i o produkcji - stąd moja odpowiedź.
    Nie żebym się troszczył o przebywanie Kolegów na wolności.
    Chodzi mi tylko o to, aby nie przysparzać naszej umiłowanej władzy
    dodatkowej roboty w zakresie ścigania, sądzenia i potem pilnowania
    szanownych nieostrożnych Kolegów ;-)
    Jacek