  • Data: 2018-04-29 16:10:05
    Temat: Re: pszczoly..
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Radykalną pomocą są dopiero hodowlane
    > trzmiele. Tu nie ma ryzyka, czy się osiedlą czy nie, bo gniazda
    > tych owadów są z natury swojej jednoroczne. I takie aktywne gniazdo
    > "z fabryki" można sobie kupić.

    O o, to by mi się podobało (choć domek dla murarki i tak zbuduję),
    gdyż trzmiel to moja ulubiona pszczoła (w tym roku widziałem taką
    w ogrodzie jedną, jeden raz) i szlag mnie trafia, gdy ktoś lekką
    rączką opisuje jak męczył to poczciwe, dobroduszne stworzenie
    tylko dlatego, że trzmiel się nie odwinie żądłem jak osa. Bo
    chłop żywemu nie przepuści, kurcze pieczone jego mać.

    Popytam w internetach za taką "fabryką trzmieli", by nabyć
    drogą kupna trzmielowe gniazdko.