  • Data: 2018-01-15 09:57:42
    Temat: Re: rekuperator jaki wybrać
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 15 Jan 2018 00:45:24 -0800 (PST), Lisciasty

    > No ja raczej wątpliwości mam, bo za cholerę nie widzę, żeby strumień
    > wentylacyjny nawet 400m3/h schłodził chałupę. Musiałby mieć temperaturę
    > koło zera, a wtedy komfort siedzenia w takiej chacie byłby wątpliwy.

    Nie mówię o chłodzeniu powietrza klasyczną WM zaprojektowaną do wentylacji
    domu, tylko o zwykłej klimie opartej na chłodnicy powietrza. Niemniej
    jednak taka chłodnica w WM może obniżyć wilgotność nawiewanego powietrza i
    bez znacznego dewastowania komfortu poprawić warunki "klimatyczne" w
    pomieszczeniach.

    Przy podłogówce natomiast tylko chłodzisz powietrze -- ale wilgoć pozostaje
    w domu.

    --
    Pozdor
    Myjk