    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: remont: osprzet 3 pytania
    Date: Sat, 21 Jul 2018 10:51:59 +0200

    Pani Majka napisała:

    > Zaskoczenie, nie wiedziałam o tym. Jeśli ma mrugać lub powodować
    > "świetlenie" się żarówek LED to rezygnuję z podświetlania wyłaczników.

    Zależy czego się oczekuje. Jeśli chodzi o to, by po ciemaku dotrzeć jakoś
    do odległego wyłacznika i zapalić światło na schodach, to faktycznie przy
    obecnym stanie techniki mozna odpuścić sobie podświetlanie pstryczka.
    Lepiej zamiast neonówki zamontować sam kondensator, który sprawi, że lampy
    led przy traktach komunikacyjnych w domu będą się cały dawać coś w rodzaju
    poświaty księżycowej i człowiek na peewno nie wywinie orła na schodach
    (jeśli kogoś to denerwuje, to nie jest to problem techniczny czy budowlany,
    a medyczny).

    Jarek

    --
    Mesečina, mesečina, joj joj