  • Data: 2017-10-15 13:26:07
    Temat: Re: robaki?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 października 2017 21:53:13 UTC+2 użytkownik denat 'POPIS/EU
    napisał:
    > jak to jest w blokach z robalami? jeśli takie robale wlezą do mieszkania
    > od jakiegoś na przykład sąsiada, to jaki sens jest robienia dezynsekcji?
    > czy po takiej dezynsekcji to jakoś robale nie wlezą, czy nic to nie da?
    >
    > takie pytanie egzystencjalne mnie naszło...

    Jak dezynsekcje zrobisz to pare dni bedzie mniej robali.
    Jak chcesz aby do ciebie nie właziły masowo to musisz im całkowicie źródło żarcia
    zlikwidować. Ale i tak beda przychodzić wybadać sytuacje. Dlatego jak sie pojawiają
    robale to trzeba robić desynsekcje masowo, przynajmniej cala klatka, a preferowanie
    caly blok plus przyległości typu budki z smieciami, kioski, garaże itp.

    Ale jak posypiesz ziemią okrzemkową to im sporo utrudnisz życie. Ziemia okrzemkowa
    wchodzi w ich stawy i jak scierniwo je niszczy.