eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieschody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :) › Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
  • Data: 2013-02-17 08:53:45
    Temat: Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
    Od: mucher <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 16, 6:02 pm, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Co to znaczy "dywanowe" ? Nie znam tego okreslenia :)

    "Dywanowe" - tj. bez wystającego nosa przy podstopnicy (choć nie wiem
    czy odnosi się tylko do samonośnych, czy do takich na betonie również)

    > O wlasnie. Tak mi sie wydaje ze to jest frez 2mm na 45st, o to chodzi ? Takim samym
    frezem chyba sa przejechane stopnie z wszystkich stron (z boku krawedzie tez?).

    Nie, to wg mnie zebrane po 2 mm z tych krawędzi - wycięcie ma
    kwadratowy kształt.

    > Kurcze masz gdzies zdjecie jak to wyglada ? To jest latwiejsze bo nie trzeba co do
    mm tynku rownac przy stopniach ale nie wiem jak to wyglada hm :)

    Nawet znalazłem - jak widać jeszcze z etapu budowy. Jakieś
    aktualniejsze dopiero za dwa tygodnie, bo właśnie ruszam w delegację.
    https://lh4.googleusercontent.com/-_jAD3w4IvSw/T9-wF
    uz2UuI/AAAAAAAAHmE/8Bv-quafFsU/s1024/IMGP1531.JPG