eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieschody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :) › Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
  • Data: 2013-02-17 21:17:20
    Temat: Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 lutego 2013 08:53:45 UTC+1 użytkownik mucher napisał:

    > Nawet znalazłem - jak widać jeszcze z etapu budowy. Jakieś
    > aktualniejsze dopiero za dwa tygodnie, bo właśnie ruszam w delegację.
    > https://lh4.googleusercontent.com/-_jAD3w4IvSw/T9-wF
    uz2UuI/AAAAAAAAHmE/8Bv-quafFsU/s1024/IMGP1531.JPG

    SUPER!!

    Wielkie dzieki - chyba sie zdecyduje na Twoja wersje :-) Myslalem ze bedzie to duzo
    gorzej wygladalo a wyglada znacznie lepiej! Odpada problem z b. dokladnym licowaniem
    tynku do boku stopni, a robote trzeba sobie ulatwiac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.